ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر قابلیت «Set a status» را برای پروفایل و توییت‌های کاربران آزمایش می‌کند

توییتر با گذشت زمان قابلیت‌های جدیدی را معرفی یا به صورت آزمایشی در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. حالا گفته می‌شود که این شبکه اجتماعی در حال کار روی قابلیت جدیدی است تا کاربران بتوانند ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۹

توییتر با گذشت زمان قابلیت‌های جدیدی را معرفی یا به صورت آزمایشی در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. حالا گفته می‌شود که این شبکه اجتماعی در حال کار روی قابلیت جدیدی است تا کاربران بتوانند در پروفایل یا توییت‌هایشان «وضعیت مناسب خود» یا «Set a status» را تنظیم کنند.

«جین مانچون وانگ» مهندس معکوس شناخته شده توییتر که کد اپ‌های موبایل را برای شناسایی ویژگی‌ها و تغییرات آینده آن‌ها بررسی می‌کند، در توییت جدید خود تصاویری را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد، توییتر در حال کار روی قابلیت «تنظیم وضعیت» است که هم اکنون با نام رمز «Vibe» شناخته می‌شود. طبق تصاویر، به نظر می‌رسد علاوه بر پروفایل خود، کاربران قادر خواهند بود تا برای برخی توییت‌ها نیز وضعیت مناسبی را تنظیم کنند.

امکان ثبت وضعیت کاربران در توییتر

توییتر

طبق تصاویر به اشتراک گذاشته شده، در بالای ادیتور ارسال توییت جدید، گزینه جدیدی برای انتخاب وضعیت، ظاهر خواهد شد. کاربران پس از انتخاب این گزینه، با پیغامی مواجه خواهند شد که وضعیت آن‌ها را سوال می‌کند. طبق این تصاویر، برخی وضعیت‌های پیش‌فرض این قابلیت می‌تواند «خرید»، «رانندگی» یا «گشت و گذار در توییتر» باشد.

هنوز مشخص نیست که کاربران فقط می‌توانند وضعیت خود را از بین گزینه‌های تعیین شده انتخاب کنند یا می‌توانند وضعیت‌های مورد نظر خود را نیز ایجاد کنند. البته، همانطور که وانگ توضیح می‌دهد، اگر توییتر به کاربران خود امکان ساخت وضعیت‌های سفارشی را ارائه کند، احتمالا با مشکلات مربوط به هرزنامه (اسپم) مواجه شود.

توییتر

علاوه بر وانگ، «الساندرو پالوزی» دیگر محقق اپلیکیشن هم به قابلیت vibes توییتر اشاره کرده است. او توضیح می‌دهد که این ویژگی شبیه به گزینه‌های «Feelings» و «Activities» فیس‌بوک خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد با روش جدیدی و ثبت وضعیت فعلی دیگران را از کارهای خود مطلع کند.

با این وجود، هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و سخنگو توییتر نیز اطلاعات جدیدی درباره آن به اشتراک نگذاشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی