ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو بادز پرو نسخه Genshin Impact معرفی شد؛ ایرباد 70 دلاری با قابلیت حذف نویز

پوکو از اولین ایرباد خود تحت عنوان «پوکو بادز پرو» (POCO Buds Pro) رونمایی کرد که البته یک جفت هدفون ساده نیست، بلکه در اقدامی عجیب، چینی‌ها نسخه «بازی Genshin Impact» را معرفی کرده‌اند که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۷

پوکو از اولین ایرباد خود تحت عنوان «پوکو بادز پرو» (POCO Buds Pro) رونمایی کرد که البته یک جفت هدفون ساده نیست، بلکه در اقدامی عجیب، چینی‌ها نسخه «بازی Genshin Impact» را معرفی کرده‌اند که طراحی شبیه به دنیای بازی دارد. در ادامه مشخصات هدفون جدید پوکو را بررسی خواهیم کرد.

طراحی پوکو بادز پرو

پوکو بادز پرو

همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است، قاب و هدفون‌های نسخه «گنشین ایمپکت» پوکو بادز پرو به رنگ قرمز طراحی شده‌اند که یادآور شخصیت دوست داشتنی Klee از بازی نقش‌آفرینی محبوب هستند. برخلاف ایرپادهای اپل که از هدفون‌های نسبتا بلندی بهره می‌برند، پوکو در طراحی ایرباد خود از روش‌های سنتی با درایورهای دینامیک 9 میلی‌متری استفاده کرده که داخل گوش کاربران قرار می‌گیرد.

مشخصات پوکو بادز پرو

پوکو بادز پرو

از مشخصه‌های مهم این هدفون می‌توان به قابلیت حذف نویز فعال (تا 32 دسی‌بل) اشاره کرد که از 3 حالت حذف نویز و 2 حالت شفافیت پشتیبانی می‌کند. با وجود این قابلیت و چهار میکروفون اختصاصی برای حذف نویز، کاربران می‌توانند در هنگام مکالمات صدای محیط اطراف خود را حذف کرده و کیفیت صدای مکالمه را افزایش دهند.

از نظر باتری، پوکو بادز پرو هنگامی که به صورت کامل شارژ شده باشد، می‌تواند تا 28 ساعت دوام بیاورد. هدفون‌ها همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند که با وجود آن در حدود 10 دقیقه آن‌ها را می‌توان به طور کامل شارژ کرد. کیس شارژ نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را در حدود یک ساعت کامل شارژ کنید.

از دیگر امکانات مشخص شده اولین ایرباد رسمی پوکو، می‌توان به قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه اشاره کرد. در این صورت، می‌توان هدفون را همزمان به دستگاه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ یا موبایل متصل کرد. همچنین با وجود مقاومت IPX4 در برابر پاشش آب، در روزهای بارانی هم می‌توان از پوکو‌ بادز پرو استفاده کرد.

ایرباد پوکو با قیمت 73 دلار از تاریخ 28 آوریل مصادف با 8 اردیبهشت وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • emad shabani
    emad shabani | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

    عالی،طراحیش خیلی خوبه.

مطالب پیشنهادی