ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ احتمالی رویداد رونمایی سونی اکسپریا 1 مارک 4 مشخص شد

حدودا یک سال از رونمایی گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 3 می‌گذرد. ظاهرا ژاپنی‌ها تاریخ 21 اردیبهشت را برای رونمایی از جدیدترین گوشی خود در نظر گرفته‌اند. انتظار می‌رود که اکسپریا 1 مارک 4 در ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

حدودا یک سال از رونمایی گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 3 می‌گذرد. ظاهرا ژاپنی‌ها تاریخ 21 اردیبهشت را برای رونمایی از جدیدترین گوشی خود در نظر گرفته‌اند. انتظار می‌رود که اکسپریا 1 مارک 4 در این رویداد معرفی شود.

مدتی پیش تصاویری از گوشی Xperia 1 IV در رندرهای غیر رسمی فاش شد. این تصاویر طراحی احتمالی پرچمدار بعدی سونی را به ما نمایش می‌دادند و می‌توانستیم ببینیم که ژاپنی‌ها چه تغییراتی را در پرچمدار جدید خود به ارمغان آورده‌اند. حال تاریخ برگزاری رویداد جدید سونی Xperia مشخص شده که انتظارات زیادی از آن داریم.

رویداد بعدی سونی و رونمایی از اکسپریا 1 مارک 4

رویداد جدید سونی برای رونمایی از اکسپریا 1 مارک 4

گزارشات حاکی از این هستند که سونی در تاریخ 11 مه 2022 (21 اردیبهشت 1401) رویداد جدیدی را ترتیب می‌دهد که در آن، یک دستگاه جدید از سری گوشی‌‌های Xperia معرفی خواهد شد.

از آن جایی که در تیزر تبلیغاتی این کمپانی در راستای رویداد جدیدش روی اکسپریا 1 مارک 3 مانور داده شده است، پس می‌توان انتظار داشت که در این رویداد اکسپریا 1 مارک 4 پا به عرصه وجود بگذارد. همچنین به عبارت «مارک 4» در این تیزر تاکید شده است؛ بنابراین دور از انتظار نیست اگر گوشی‌های دیگری مانند اکسپریا 5 مارک 4 و اکسپریا 10 مارک 4 نیز از راه برسند.

از مشخصات احتمالی پرچمدار جدید سونی یعنی اکسپریا 1 مارک 4، می‌توان به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 و نمایشگر 6.5 اینچی OLED اشاره کرد. بر اساس رندرهای فاش شده از این دستگاه، ممکن است شاهد به‌کارگیری سیستم دوربین اصلی سه‌گانه با یک دوربین پریسکوپ تله‌فوتو و حسگر سه‌بعدی ToF باشیم. احتمالا این سیستم دوربین یکی از پیشرفته‌ترین نمونه‌ها در میان گوشی‌های سونی باشد.

نظر شما در مورد پرچمدار جدید سونی چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی