ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

تخفیف ویژه شاتل موبایل به مناسبت عید فطر

شاتل موبایل به مناسبت عید فطر جشنواره ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. بر این اساس امکان خرید بسته‌های اینترنت با تخفیف و شرایط خاص فراهم شده است. به مناسبت پایان ماه ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵

شاتل موبایل به مناسبت عید فطر جشنواره ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. بر این اساس امکان خرید بسته‌های اینترنت با تخفیف و شرایط خاص فراهم شده است.

به مناسبت پایان ماه رمضان و فرا رسیدن عید فطر، تمامی مشترکین می‌توانند از 11 تا 13 اردیبهشت‏ ماه با خرید بسته‌های پرطرفدار، برای خرید مجدد همین بسته‌ها، از تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

5 بسته برای جشنواره شاتل موبایل در نظر گرفته شده که مدت زمان آن‌ها سه، هفت، پانزده و سی روزه است. مشترکین شاتل موبایل در صورت خرید بسته سه روزه یک گیگابایتی و پرداخت 7 هزار تومان در روزهای تعیین شده، این بسته را می‌توانند با مبلغ 3هزار و 900 تومان خریداری کنند.

بسته هفت روزه 1.5گیگابایتی با مکالمه نامحدود شاتل موبایلی، بسته 15روزه 2.5 گیگابایتی، بسته یک گیگابایتی یک ماهه و 4 گیگابایتی یک ماهه از دیگر بسته‌های موجود در جشنواره عید فطر شاتل موبایل است.

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل، عضوی از خانواده شاتل است. شاتل موبایل در تاریخ 11 شهریور 96 به‌عنوان نخستین اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه کشور (Full MVNO) و تنها شش ماه پس از صدور پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وارد بازار ارتباطات کشور شده است.

گفتنی است این اپراتور چندی پیش امکان تغییر شبکه رادیویی میزبان به‏ صورت آنلاین را برای مشترکین خود فراهم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی