ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل پارک
تکنولوژی

اپل در کنفرانس WWDC 2022 برنامه حضوری ویژه‌ای برای توسعه‌دهندگان دارد

همانطور که قبلا گفته شده بود، کنفرانس WWDC 2022 اپل در فاصله تاریخ 16 تا 20 خرداد (6 تا 10 ژوئن) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. حالا غول فناوری در وب‌سایت خود توضیح داده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

همانطور که قبلا گفته شده بود، کنفرانس WWDC 2022 اپل در فاصله تاریخ 16 تا 20 خرداد (6 تا 10 ژوئن) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. حالا غول فناوری در وب‌سایت خود توضیح داده که ظاهرا برنامه ویژه‌ای در 6 ژوئن (16 خرداد) برای توسعه‌دهندگان دارد و تعدادی از آن‌ها برای تماشای سخنرانی کنفرانس می‌توانند در محل برگزاری آن یعنی اپل پارک حضور پیدا کنند.

در پست وب‌سایت WWDC 2022 اپل آمده است:

«ما در تاریخ 6 ژوئن و زمان آغاز کنفرانس WWDC22 میزبان یک تجربه ویژه در اپل پارک هستیم. با سایر توسعه‌دهندگان در این رویداد حضور پیدا کنید تا در کنار مهندسان و کارشناسان اپل، سخنرانی اصلی و ویدیوهای State of the Union را تماشا کنید، مرکز کاملا جدید توسعه‌دهندگان را کاوش کنید و موارد دیگر.»

اپل پارک

ساخت مرکز توسعه‌دهندگان جدید در اپل پارک

اپل سال گذشته اعلام کرده بود که در حال ساخت یک مرکز توسعه‌دهنده اختصاصی جدید در محوطه اپل پارک است و البته تاکنون جزئیات بسیار کمی درباره آن ارائه شده است.

حضور در این رویداد توسعه‌دهندگان کاملا رایگان است و تمام اعضای برنامه توسعه‌دهنده اپل می‌توانند برای شرکت در این رویداد اقدام کنند. علاقه‌مندان تا دوشنبه، 9 می (19 اردیبهشت) می‌توانند درخواست خود را ارسال کنند و وضعیت آن تا پنجشنبه، 12 می (22 اردیبهشت) مشخص خواهد شد. همچنین دعوت‌نامه‌ها از طریق یک فرآیند تصادفی تخصیص داده می‌شوند و قابل انتقال نیستند.

انتظار می‌رود تا اپل مانند سال‌های گذشته، در اولین روز کنفرانس خود، جدیدترین نسخه سیستم عامل‌هایش را به نمایش بگذارد. بنابراین باید منتظر معرفی iOS 16 به همراه iPadOS برای گوشی‌ها و تبلت‌های اپل باشیم.

غول فناوری همچنین از watchOS 9 برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ و مک او اس 13 برای مک‌ها رونمایی خواهند کرد. در نهایت باید منتظر نسخه جدید تی‌وی اواس هم باشیم. تا پیش از برگزاری این رویداد باید منتظر انتشار و البته افشای اطلاعات درباره سیسم عامل‌های اپل باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی