ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک
تکنولوژی

ایلان ماسک: حساب‌های تجاری و دولتی توییتر احتمالا در آینده باید هزینه‌ای را پرداخت کنند

ایلان ماسک ظاهرا قصد دارد از حساب‌های دولتی و تجاری این شبکه اجتماعی هزینه‌هایی دریافت کند. هنوز مشخص نیست این هزینه‌ها شامل چه مواردی می‌شود و چقدر خواهد بود، اما او تاکید دارد که توییتر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۹

ایلان ماسک ظاهرا قصد دارد از حساب‌های دولتی و تجاری این شبکه اجتماعی هزینه‌هایی دریافت کند. هنوز مشخص نیست این هزینه‌ها شامل چه مواردی می‌شود و چقدر خواهد بود، اما او تاکید دارد که توییتر برای کاربران عادی رایگان باقی خواهد ماند.

در حالی که ایلان ماسک به عنوان مالک بعدی توییتر آماده می‌شود تا این شبکه اجتماعی را در مسیر جدیدی قرار دهد، بسیاری از 217 میلیون کاربر فعال آن مشتاق هستند تا درباره برنامه‌های او بدانند. با این حال، او اخیرا در توییتی برای 90 میلیون دنبال‌کننده‌اش توضیح داد که توییتر برای کاربران عادی رایگان باقی خواهد ماند، اما ممکن است برای حساب‌های تجاری و دولتی، هزینه‌های جزئی برنامه‌ریزی شود.

ایلان ماسک قصد ندارد توییتر را اشتراکی کند

ایلان ماسک

او در این توییت نوشت:

«توییتر همیشه برای کاربران معمولی رایگان خواهد بود، اما ممکن است هزینه کمی برای کاربران تجاری/دولتی داشته باشد.»

پس از موافقت هیات مدیره توییتر با خرید 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک، این سوال برای بسیاری از کاربران پیش‌آمد که آیا ماسک قصد دارد این شبکه اجتماعی محبوب را به مدلی مبتنی بر اشتراک تغییر دهد؟ به خصوص که کارآفرین میلیارد در نظرات اخیر خود به دور شدن از تبلیغات اشاره کرده بود.

توییتر هم اکنون سرویس اشتراکی خود با نام Twitter Blue را به کاربران ارائه کرده که هزینه آن ماهانه 3 دلار است. از جمله قابلیت‌های این سرویس می‌توان به پوشه بوک‌مارک، قابلیت Undo Tweet و حالت خواندن اشاره کرد. در همین رابطه گفته شده بود که ماسک قصد دارد هزینه این سرویس را به 2 دلار در ماه کاهش دهد.

با این حال، پیشنهاد ماسک هنوز باید توسط سهامداران و رگولاتورها تایید شود، بنابراین ممکن است چند ماه تا نهایی شدن آن طول بکشد. در همین رابطه، پیش از این، در مطلب دیگری تحت عنوان «ایلان ماسک چه برنامه‌هایی برای توییتر دارد؟» مسیر احتمالی این شبکه اجتماعی را در آینده و تحت مدیریت ماسک بررسی کرده بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی