ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عینک هوشمند
تکنولوژی

اسکرین شات‌هایی از نحوه اتصال عینک هوشمند Ray-Ban Stories به واتس‌اپ

ماه گذشته، اخباری در مورد قابلیت اتصال واتس‌اپ به عینک هوشمند Ray-Ban Stories منتشر شده بود و حالا اسکرین‌شات‌های جدیدی که منتشر شده این شایعات را تایید می‌کنند. بر اساس گزارش جدید، کاربران در آخرین ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

ماه گذشته، اخباری در مورد قابلیت اتصال واتس‌اپ به عینک هوشمند Ray-Ban Stories منتشر شده بود و حالا اسکرین‌شات‌های جدیدی که منتشر شده این شایعات را تایید می‌کنند. بر اساس گزارش جدید، کاربران در آخرین نسخه بتا اندروید این برنامه، می‌توانند عینک هوشمند را به لیست دستگاه‌های خود در واتس‌اپ اضافه کنند.

اتصال عینک هوشمند به واتس‌اپ

همانطور که وب‌سایت WABetaInfo در گزارش خود جدید توضیح می‌دهد، در نسخه 2.22.11.6 بتا اپلیکیشن واتس‌اپ زمانی که کاربران عینک هوشمند Ray-Ban Stories را به حساب خود متصل می‌کنند، آن را در لیست «دستگاه‌های خود» مشاهده خواهند کرد. هرچند این موضوع تا حد زیادی قابل انتظار به نظر می‌رسد، زیرا تمام دستگاه‌های مرتبط با حساب در این بخش لیست شده‌اند، اما با توجه به اینکه اکنون Ray-Ban Stories را به عنوان یکی از دستگاه‌ها شناسایی می‌کند، به نظر می‌رسد متا به دنبال راهی برای اتصال بین اپلیکیشن و عینک است.

عینک هوشمند

البته این اولین باری نیست که به این قابلیت اشاره شده است. ماه گذشته نیز شواهدی از نسخه 2.22.9.13 بتا واتس‌اپ فاش شده بود که نشان می‌دادند اپلیکیشن پیام‌رسان متعلق به شرکت متا قصد دارد امکان ارسال پیام از طریق دستیار فیسبوک موجود در عینک هوشمند خود را برای کاربران فراهم کند. همچنین در این گزارش، آیکون‌هایی از این قابلیت به اشتراک گذاشته شده بود.

همانطور که در گزارش قبلی هم گفته شده بود، این بار نیز اشاره شده که کاربران زمانی حساب واتس‌اپ خود را به Ray-Ban Stories متصل می‌کنند، تمام پیام‌های آن‌ها به صورت کاملا رمزگذاری شده منتقل می‌شوند تا اپلیکیشن نتوانند آن‌ها را بخواند و چیزی را با شرکت متا به اشتراک نخواهد گذاشت.

در نهایت، این تمام جزئیاتی است که درباره این ویژگی ارائه شده است و می‌توان انتظار داشت تا در ماه‌های آینده اخبار بیشتری درباره آن شنیده شود. متا سال گذشته از عینک هوشمند Ray-Ban Stories رونمایی کرده بود که از دو عدد دوربین 5 مگاپیکسلی و طول عمر باتری 6 ساعت و البته برچسب قیمت 300 دلاری بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی