ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
تکنولوژی

قابلیت‌های جدید واتس‌اپ: واکنش با ایموجی، ارسال فایل‌های حجیم و گروه‌های بزرگ‌تر

واتس‌اپ مدتی است روی توسعه قابلیت‌هایی مانند واکنش به پیام‌ها با ایموجی، ارسال فایل‌هایی با حداکثر حجم 2 گیگابایت و اضافه کردن کاربران بیشتری به گروه‌ها کار می‌کند و اکنون هر سه قابلیت به جدیدترین ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

واتس‌اپ مدتی است روی توسعه قابلیت‌هایی مانند واکنش به پیام‌ها با ایموجی، ارسال فایل‌هایی با حداکثر حجم 2 گیگابایت و اضافه کردن کاربران بیشتری به گروه‌ها کار می‌کند و اکنون هر سه قابلیت به جدیدترین نسخه این اپلیکیشن پیام رسان محبوب اضافه شده‌اند که طی یک هفته آینده کاربران بیشتری به آن دسترسی خواهند داشت.

گفتنی است براساس اعلام سخنگوی متا واکنش با ایموجی و ارسال فایل با حجم بیشتر به نسخه جدید این برنامه اضافه شده است ولی امکان واکنش با ایموجی طی یک هفته آینده در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد. همچنین کاربران واتس‌اپ می‌توانند به‌زودی از امکان اضافه کردن کاربران بیشتر در گروه‌ها استفاده کنند و این ویژگی نیز در دسترس همه کاربران قرار ندارد.

همانطور که واتس‌اپ در وبلاگ خود توضیح می‌دهد، ارسال واکنش از طریق ایموجی‌ها هم اکنون در آخرین نسخه اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار گرفته است. ارسال واکنش با ایموجی، بسیار سریع و سرگرم‌کننده است و همچنین از ارسال پیام‌های اضافی در گروه‌ها جلوگیری می‌کند. متا در این پست توضیح داده که با اضافه کردن طیف وسیع‌تری از ایموجی‌ها در آینده، به بهبود این قابلیت ادامه خواهد داد. تلگرام به عنوان رقیب بزرگ پیام‌رسان متا از مدت‌ها قبل این ویژگی را ارائه کرده بود.

واتس‌اپ

ارسال فایل‌های 2 گیگابایتی با واتس‌اپ

علاوه بر این، کاربران در این نسخه، می‌توانند فایل‌هایی به اندازه حداکثر 2 گیگابایت را برای مخاطبین خود به صورت کاملا رمزگذاری شده ارسال کنند. واتس‌اپ قبلا برای ارسال فایل‌ها محدودیت 100 مگابایتی داشته است، بنابراین این ویژگی جدید برای کسب‌وکارها می‌تواند بسیار مفید باشد.

متا همچنین به کاربران خود توصیه کرده که برای ارسال فایل‌های حجیم‌تر از اتصال وای‌فای استفاده کنند و همچنین میزان بارگذاری یا دانلود این فایل‌ها و زمان باقی‌مانده آن‌ها مشخص خواهد شد.

در نهایت، واتس‌اپ توضیح می‌دهد که درخواست‌ها زیادی برای امکان اضافه کردن کاربران بیشتری به گروه‌ها دریافت کرده است. بنابراین، با وجود این نسخه جدید، کاربران می‌توانند 512 نفر را به یک گروه اضافه کنند. متا توضیح می‌دهد که با وجود این پیشرفت‌ها، به کاربران و گروه‌های تجاری کمک خواهد کرد تا تعامل نزدیک‌تری با یکدیگر داشته باشند.

در کنار این ویژگی‌ها، واتس‌اپ در حال کار روی قابلیت‌های دیگری برای بهبود اپلیکیشن خود است. از جمله آن‌ها می‌توان به واکنش سریع به استاتوس‌ها و استفاده از یک حساب کاربری روی چندین گوشی و تبلت اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی