ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با حمایت نوبیتکس برگزار می‌شود

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با حضور 400 استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان از بیستم تا بیست‌و‌سوم اردیبهشت برگزار می‌شود. پلتفرم دانش‌بنیان نوبیتکس یکی از حامیان این نمایشگاه است. این نمایشگاه با هدف توسعه ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۵

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با حضور 400 استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان از بیستم تا بیست‌و‌سوم اردیبهشت برگزار می‌شود. پلتفرم دانش‌بنیان نوبیتکس یکی از حامیان این نمایشگاه است.

این نمایشگاه با هدف توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست‌بوم نوآوری و فناوری، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها و معرفی فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی و تولید محتوای آموزشی برگزار می‌شود. همچنین در این نمایشگاه آخرین تغییرات تکنولوژی و نوآوری منطقه ارائه خواهد شد.

پلتفرم دانش‌بنیان نوبیتکس به عنوان حامی این نمایشگاه، در اینوتکس حضور دارد و سعی دارد تا روند فعالیت‌های خود را از ابتدای راه‌اندازی تا کنون به بازدیدکنندگان معرفی کند. همچنین با برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوعاتی چون آینده رمزارزها (متاورزس، NFT و…)، تحلیل و خرید و فروش، اصول سرمایه‌گذاری، تکنولوژی و برنامه‌نویسی و… بازدیدکنندگان را با مهمترین موضوعات این حوزه آشنا کند.

علاوه بر این، نوبیتکس در نشستی‌ با عنوان«دیفای؛ تحقق رویای اقتصاد غیر متمرکز» به بررسی موضوع آینده اقتصاد دنیا و نقش بلاکچین در آن خواهد پرداخت.

«چالش‌های توسعه ارز دیجیتال در دولت و بخش خصوصی» و «چالش‌ها و فرصت‌های فناوری بلاکچین در اقتصاد امروز ایران» نیز از جمله موضوعات مورد بررسی در نمایشگاه اینوتکس است که با حضور نوبیتکس برگزار می‌شود.

ایجاد فضایی برای بحث و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه فناوری در کشور و ارائه راهکارهای جدید برای رشد اقتصاد دیجیتال یکی از اهداف نمایشگاه اینوتکس است و موضوعاتی چون تنظیم‌گری و فین‌تک، فضای مجازی و حکمرانی کشور، رقابت در اقتصاد دیجیتال و مواردی از این دست در این نمایشگاه بررسی خواهد شد.

نمایشگاه اینوتکس ساعت 10 تا 19 بیستم تا بیست و سوم اردیبهشت 1401 در پارک فناوری پردیس واقع در کیلومتر 20 جاده دماوند برگزار می‌شود و علاقمندان به فناوری‌های نوین می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی