ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

احتمال عرضه شیائومی 12 S پرو با دو پردازنده متفاوت
تکنولوژی

احتمال عرضه شیائومی 12S پرو با تراشه دیمنسیتی 9000

طبق اخبار و شایعات، شیائومی در حال توسعه پرچمدار جدیدی به نام 12S پرو است که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس از راه می‌رسد، اما اکنون گزارشی تازه ادعا می‌کند که این دستگاه ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

طبق اخبار و شایعات، شیائومی در حال توسعه پرچمدار جدیدی به نام 12S پرو است که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس از راه می‌رسد، اما اکنون گزارشی تازه ادعا می‌کند که این دستگاه در نسخه‌ای با چیپ پرچمدار مدیاتک یعنی دیمنسیتی 9000 هم عرضه می‌شود.

بنا به گزارش Xiaomiui، گوشی شیائومی 12S پرو با تراشه دیمنستی 9000 در دست ساخت است و اطلاعات آن در Mi code نیز ثبت شده است. آنها شماره مدل 2207122MC را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده‌اند و از طریق آن متوجه شدند که اسم رمز این دستگاه dauimer است که البته در نهایت مشخص شد این دستگاه همان شیائومی 12S پرو با تراشه دیمنستی 9000 است.

احتمال عرضه شیائومی 12 S پرو  با دو پردازنده متفاوت

گزارش مذکور تایید می‌کند که پرچمدار جدید شیائومی در دو نسخه عرضه خواهد شد که ظاهرا تنها تفاوت میان آنها مدل تراشه است. البته هنوز تاریخ عرضه این گوشی مشخص نیست اما ظاهر شدن اطلاعات آن در Mi code می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که موعد عرضه‌اش نزدیک است.

مشخصات احتمالی شیائومی 12S پرو

بنابر شایعات و اخبار، انتظار می‌رود محصول نهایی شیائومی دارای نمایشگر 6.55 اینچی امولد با وضوح تصویر 1080 در 2400 و تراکم پیکسل 402 باشد.

احتمال عرضه شیائومی 12 S پرو  با دو پردازنده متفاوت

دوربین‌های اصلی احتمالا شامل لنز عریض 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهند بود و در جلوی آن یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

همچنین این احتمال وجود دارد که مدل مذکور از یک باتری 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی به همراه Power Delivery 3.0 و +Quick Charge 4 استفاده کند و همراه با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار شود.

همینطور گفته شده که این گوشی به حسگرهایی نظیر تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و فاصله‌سنج مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی