ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرپاد پرو 2
تکنولوژی

بلومبرگ: نسل دوم ایرپاد پرو با طراحی و قابلیت‌های جدید پاییز از راه می‌رسد

اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسل دوم ایرپاد پرو است. در جدیدترین گزارش بلومبرگ گفته شده که این دستگاه طراحی جدید و صدای بهتری خواهد داشت و احتمالا به چند قابلیت تازه در زمینه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسل دوم ایرپاد پرو است. در جدیدترین گزارش بلومبرگ گفته شده که این دستگاه طراحی جدید و صدای بهتری خواهد داشت و احتمالا به چند قابلیت تازه در زمینه سلامتی مجهز می‌شود.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود مدعی شده که ایرپاد پرو نسل دوم در پاییز سال جاری از راه می‌رسد. مدل فعلی این دستگاه از پاییز 2019 در بازار بوده، بنابراین باتری مدل‌های اولیه احتمالا حالا دچار مشکل شده است. گزارش گرمن با یادداشت اخیر «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مطرح محصولات اپل هم مطابقت دارد. کو گفته بود ایرپاد پرو بعدی در نیمه دوم سال 2022 عرضه می‌شود.

نسل دوم ایرپاد پرو طراحی جمع‌وجورتر و بدون دسته‌های نسل قبلی خواهد داشت و احتمالا از یک کیس شارژر جدید بهره‌مند می‌شود. همچنین گفته شده که این دستگاه با یک پروتکل جدید از صدای بی‌اتلاف (Lossless) پشتیبانی می‌کند. ایرپاد پرو 2 از هوش مصنوعی بهینه‌تری استفاده می‌کند و انتظار می‌رود که قابلیت‌هایی در زمینه سلامتی داشته باشد.

رنگ‌های جدید ایرپاد مکس در راه است

ایرپاد مکس

گرمن همچنین به ایرپاد مکس هم اشاره کرده است. منتها این دستگاه که در ماه دسامبر سال 2020 به بازار آمده، قرار نیست نسل جدیدی داشته باشد و در گزارش امروز صرفا گفته شده که رنگ‌های جدیدی برای این هدفون ارائه خواهد شد. البته هنوز نمی‌دانیم که چه رنگ‌هایی برای این دستگاه در نظر گرفته شده و چه زمانی می‌توانیم منتظر ورود آن‌ها به بازار باشیم.

این احتمال مطرح است که رنگ‌های جدید ایرپاد مکس قابلیت‌های تازه‌تری مثل پشتیبانی از صدای بی‌اتلاف یا باتری قوی‌تر داشته باشند، اما چنین احتمالی ضعیف به نظر می‌رسد و فعلا اطلاعات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست.

در خصوص نسل دوم ایرپاد مکس که گزارش امروز هیچ اشاره‌ای به آن نداشته، پیش‌تر دیده بودیم که اپل در پتنت جدیدی ایده استفاده از کنترل‌های لمسی را در نظر داشته است. با این حال می‌دانیم که پتنت‌ها ممکن است هرگز وارد بازار مصرفی نشوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی