ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل I/O 2022
تکنولوژی

از کنفرانس گوگل I/O 2022 چه انتظاری داریم؟

گوگل چهارشنبه ساعت 21:30 به وقت ایران در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود موسوم به I/O 2022 از جدیدترین محصولاتش پرده برمی‌دارد. مانند هر سال انتظار داریم که در این مراسم شاهد معرفی نسخه جدید اندروید باشیم ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۵

گوگل چهارشنبه ساعت 21:30 به وقت ایران در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود موسوم به I/O 2022 از جدیدترین محصولاتش پرده برمی‌دارد. مانند هر سال انتظار داریم که در این مراسم شاهد معرفی نسخه جدید اندروید باشیم و البته احتمالا با چند نرم‌افزار و سخت‌افزار دیگر روبرو می‌شویم.

امشب در دیجیاتو همراه ما باشید تا مثل سال‌های قبل اخبار این مراسم را به‌صورت آنی به اطلاع شما برسانیم.

گوگل اواخر سال گذشته اعلام کرد که امسال کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در روزهای 21 و 22 اردیبهشت برگزار می‌کند. این رویداد طبق معمول با نطق اصلی اهالی ماونتین ویو آغاز می‌شود و انتظار داریم که محصولات جدید آن‌ها را ببینیم. پیش‌تر در مقاله انتظاراتی که از گوگل I/O 2022 داریم، به‌طور مفصل به شما گفتیم که در این مراسم منتظر چه چیزهایی هستیم.

در گوگل I/O 2022 منتظر چه محصولاتی باشیم؟

اندروید 13 اصلی‌ترین محصولی است که مراسم امشب حول محور آن برگزار می‌شود. پیش‌تر در گزارش‌های مختلف جزئیاتی درباره قابلیت‌های این سیستم عامل فاش شده بود، اما امشب بالاخره می‌توانیم به‌طور رسمی با این نسخه جدید آشنا شویم. باید دید که پس از تغییرات بزرگ اندروید 12 در سال گذشته، این شرکت امشب چگونه ما را شگفت‌زده خواهد کرد.

پیکسل 6

با وجود این که کنفرانس توسعه‌دهندگان معمولا محل رونمایی از گوشی‌های پیکسل A نیست، اما در بسیاری از شایعات گفته شده که امسال می‌تواند شرایط متفاوتی رقم بخورد. پیکسل 6a مانند دیگر اعضای خانواده پیکسل 6 احتمالا از چیپست اختصاصی گوگل یعنی تنسور استفاده خواهد کرد و قیمتی بسیار پایین‌تر از برادرانش خواهد داشت.

پیکسل واچ دیگر محصول مهمی است که امشب امید دیدنش را داریم. ساعت هوشمند گوگل مدت‌هاست که در گزارش‌ها دیده شده و شاید بالاخره شاهد رونمایی رسمی از این دستگاه باشیم. منابع آگاه می‌گویند پیکسل واچ با قیمتی در حدود 300 تا 400 دلار عرضه خواهد شد و احتمالا دو اندازه خواهد داشت.

با این حال، مراسم امشب صرفا محدود به این محصولات نخواهد بود و می‌تواند از محصولات دیگری از جمله نست هاب یا گوشی تاشو گوگل به ما خبر بدهد. حتی شاید غافل‌گیری‌هایی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده باشد که در هیچ گزارشی به آن اشاره نشده است. پس ساعت 21:30 با ما همراه باشید تا با هم از جدیدترین دستاوردهای این شرکت مطلع شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی