ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل واچ
تکنولوژی

ساعت هوشمند «پیکسل واچ» گوگل معرفی شد

همانطور که انتظار می‌رفت، گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O 2022 سرانجام تایید کرد که در حال ساخت «پیکسل واچ» است. هرچند مشخصات کامل این ساعت هوشمند توسط غول فناوری فاش نشد، اما می‌دانیم که در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۵

همانطور که انتظار می‌رفت، گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O 2022 سرانجام تایید کرد که در حال ساخت «پیکسل واچ» است. هرچند مشخصات کامل این ساعت هوشمند توسط غول فناوری فاش نشد، اما می‌دانیم که در پاییز پیش‌رو به همراه پیکسل 7 معرفی و وارد بازار خواهد شد.

طراحی و قابلیت‌های پیکسل واچ

طبق تصویر و اطلاعاتی که در این کنفرانس توسط گوگل به نمایش گذاشته شد، ساعت هوشمند پیکسل واچ از طراحی گنبدی بهره می‌برد و از فولاد ضد زنگ بازیافتی ساخته شده است.

پیکسل واچ

یک تاج قابل چرخش نیز در کنار پیکسل واچ دیده می‌شود که قابل کلیک کردن است. در بالای آن نیز یک دکمه وجود دارد. به طور کلی، روی این ساعت هوشمند شاهد دو حفره بسیار کوچک خواهیم بود که یکی از آن‌ها، زیر دکمه کروی قرار گرفته و دیگری در لبه سمت چپ و کنار بریدگی بلندگو قرار گرفته است.

گوگل در اولین ساعت هوشمند خود از طرح «بند بی‌نهایت» Fitbit استفاده می‌کند که از دو حلقه و یک چنگک به شکل قرص تشکیل شده است. غول فناوری همچنین توضیح داده که در این ساعت هوشمند «رابط کاربری Wear OS بهبود یافته» با قابلیت ناوبری و اعلان‌های بهبودیافته به کاربران ارائه می‌شود. از جمله برنامه‌هایی که می‌توان انتظار داشت در این ساعت وجود داشته باشد هم می‌توان به دستیار گوگل، مپس، کیف پول و Fitbit اشاره کرد.

در نهایت، گوگل با استفاده از نرم‌افزار Fitbit در پیکسل واچ، اطلاعات مربوط به تناسب اندام را نیز به کاربران اطلاع‌رسانی خواهد کرد. این ساعت همچنین از سنسور نظارت مداوم بر ضربان قلب و ردیابی خواب نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد تجربه کاملی از Wear OS را ارائه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی