ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر های گلکسی زد فلیپ 4 طراحی آن را نشان می‌دهد

گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا گوشی تاشوی ارزان‌قیمت جدید سامسونگ طی سال جاری خواهد بود. در حالی که این گوشی هنوز رسما معرفی نشده، اما رندر نهایی آن فاش شده است. بر اساس این رندر ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۵

گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا گوشی تاشوی ارزان‌قیمت جدید سامسونگ طی سال جاری خواهد بود. در حالی که این گوشی هنوز رسما معرفی نشده، اما رندر نهایی آن فاش شده است. بر اساس این رندر Galaxy Z Flip 4، طراحی آن به‌مانند نسل قبل خواهد بود و تغییر خاصی در آن به چشم نمی‌خورد.

گلکسی زد فلیپ 3 یک دستگاه موفق و محبوب از سامسونگ بود که آن را پیش‌تر در دیجیاتو بررسی کرده بودیم. اکنون اطلاعات غیر رسمی مهمی از گلکسی زد فلیپ 4 در گزارشات فاش شده‌اند. یکی از مهم‌ترین گزارشات پیرامون این دستگاه، مربوط به رندر آن است.

گلکسی زد فلیپ 4 عیناً شبیه به زد فلیپ 3 خواهد بود

گلکسی زد فلیپ 4

رندر گلکسی زد فولد 4 را امروز با هم تماشا کردیم. حال نوبت به Galaxy Z Flip 4 می‌رسد. بر اساس گزارشات، سامسونگ مانند سال گذشته این دستگاه را همراه با گلکسی Z Fold 4 معرفی می‌کند. حال شائباتی به وجود آمده‌اند که حاکی از عدم تغییر در طراحی گلکسی Z Flip 4 هستند.

گلکسی زد فلیپ 4 مانند نسل قبل تنوع رنگی زیادی خواهد داشت. همانند قبل، این دستگاه به نمایشگر اصلی 6.7 اینچی در کنار یک نمایشگر ثانویه مجهز می‌شود. ضخامت دستگاه در حالت باز شده برابر با 7.2 میلی‌متر خواهد بود و حسگر تشخیص اثر انگشت هم روی فریم جا خوش می‌کند.

حتی ماژول دوربین اصلی و ابعاد دستگاه مثل قبل است. احتمالا اگر گلکسی Z Flip 4 را کنار Z Flip 3 قرار دهید، حتی نتوانید کوچک‌ترین تمایزی میان آن‌ها قائل شوید.

این گوشی تاشو از همان بدنه شیشه فلزی برخوردار خواهد بود. انتظار داریم که مانند نسل قبل، استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب به این دستگاه اعطا شود. در کل شاید گلکسی Z Flip 4 از تغییرات ظاهری نسبت به نسل قبل بی‌بهره بماند.

با این وجود در باطن این گوشی تاشو تغییرات مهمی اعمال می‌شوند. به عنوان مثال، کره‌ای‌ها قصد دارند تا از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در این گوشی استفاده کنند. همچنین احتمال افزایش ظرفیت باتری این دستگاه دور از ذهن نیست.

به نظر شما آیا ارائه گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 4 با این طراحی تکراری عاقلانه است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی