ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

امکان پرداخت اقساطی خدمات پزشکی با سرویس «حال» اپلکیشن آپ فراهم شد

آپ و سرویس «حال» طی یک همکاری مشترک، خدمات اقساطی سلامت با بازپرداخت 12ماهه ارائه می‌کنند. مدیران این دو مجموعه اعتقاد دارند در دسترس قرار دادن سلامتی با بالاترین کیفیت و با کم‌ترین هزینه، هدف ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵

آپ و سرویس «حال» طی یک همکاری مشترک، خدمات اقساطی سلامت با بازپرداخت 12ماهه ارائه می‌کنند. مدیران این دو مجموعه اعتقاد دارند در دسترس قرار دادن سلامتی با بالاترین کیفیت و با کم‌ترین هزینه، هدف سرویس «حال» است.

سرویس سلامت آپ با برگزاری نشست خبری، از ری‌برندینگ سرویس مشورپ و تغییر نام آن به سرویس «حال» خبر داد. «علی‌اکبر فراهانی»، مدیرعامل آسان پرداخت دلیل انتخاب نام «حال» را تلاش این پلتفرم برای ایجاد حال بهتر در شرایط جسمی و روحی افراد جامعه عنوان کرد.

او با اشاره به عملکرد دوساله این مجموعه، از افزایش کاربران این سرویس در سال گذشته خبر داد. «مشورپ» در ابتدای مسیر با 20هزار کاربر فعالیت کرده و اکنون تعداد کاربرانش به 4 میلیون رسیده است.

در ادامه این نشست، خبر از راه‌اندازی سرویس جدید مشترک آپ و «حال»، یعنی «خدمات اقساطی سلامت» داده شد. افراد می‌توانند درخواست این سرویس را در خود سایت «حال» یا از طریق اپلیکیشن آپ ارائه دهند؛ درخواست اعتبار، بسته به شرایط فرد از 250 هزار تومان آغاز و تا 50 میلیون تومان قابل ارائه است و بازپرداختی 12 ماهه دارد.

سرویس حال اپلیکیشن آپ

مشاوره آنلاین با بیش از 1000 پزشک و روانشناس در «حال»

دوره همه‌گیری کرونا با وجود همه سختی‌هایی که به همراه داشت؛ آورده‌های زیادی هم برای زندگی‌مان داشت. یکی از آن‌ها این بود که خیلی از ما که هنوز جایی برای دریافت آنلاین خدمات مختلف در زندگی‌مان باز نکرده بودیم، آن را به زندگی‌مان راه دادیم. ساده‌ترین مثال را می‌توان با اشاره‌ای به دریافت مشاوره پزشکی از پزشکان عفونی و داخلی برای ابتلا به کرونا یا انجام تست‌های کرونا در منزل زد.

همین همه‌گیری دلهره‌آور، که باعث شده بود خیلی از رفتارهای روزمره‌مان را کنار بگذاریم، باعث شد که اتفاقات مثبتی در جامعه جریان پیدا کنند. یکی از این جریان‌ها توجه بیش‌ از‌‌‍‌ پیش کسب‌وکارها و شرکت‌های بزرگ نسبت‌به خدمات آنلاین به خصوص در حوزه سلامتی بود.

برای مثال شرکت پرداخت مالی آپ (آسان‌پرداخت)، با شروع همه‌گیری کووید 19، بخش سلامت خود را به راه انداخت و در این بخش با همکاری یکی از استارتاپ‌های حوزه سلامتی یعنی اپلیکیشن «حال» (مشوِرَپ سابق)، توانست تست‌های کرونا در منزل و محل را در تعدادی نزدیک به 33 هزار تست به جامعه ارائه کند.

بخش سلامت اپلیکیشن آپ در مدت اخیر فقط به تست‌ کرونا محدود نشده و بخش‌های متنوعی از خدمات آنلاین دیگر سلامتی را نیز ارائه کرده است.

حال

بخش سلامت اپلیکیشن آپ چه خدماتی در زمینه سلامتی ارائه می‌کند؟

«حال»، بخش سلامت آپ، خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌کند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

  • مشاوره روان‌شناسی: این خدمت، اولین محصول آنلاینی است که اپلیکیشن «حال» (مشوِرَپ سابق) در اختیار کاربرانش قرار داد. در این بخش، کاربر می‌تواند با صدها روان‌شناس و مشاور روان‌شناسی به صورت آنلاین و در سه قالب تماس صوتی، تماس متنی و تماس ویدئویی ارتباط برقرار کند.
  • مشاوره پزشکی: در سرویس مشاوره پزشکی حال، کاربر به سادگی با صدها پزشک متخصص و فوق تخصص، در همه زمینه‌ها و شاخه‌های سلامتی به شکل آنلاین در ارتباط قرار گرفته و به گفت‌وگو خواهد نشست.
  • تست کرونا در منزل و محل در ایران، ترکیه و دبی: انواع تست کرونا را به سادگی و با صرف تنها چند ثانیه می‌توان از این بخش، در قالبِ تست VIP، تست معمولی و یا رپید تست، سفارش داد.
  • خدمات اقساطی سلامت: این یکی از بخش‌های ویژه و جدید بخش سلامت آپ است. کاربران حال می‌توانند از طریق ثبت اطلاعات خواسته شده در بخش اقساطی، اعتبار مشخصی را در قالب وام و برای انجامِ عمل‌ها و خدمات زیبایی دریافت کنند.
  • داروخانه آنلاین: یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های سلامت آسان پرداخت، خدمات داروخانه‌ای آن است. در این بخش شما به عنوان کاربر می‌توانید هم به صورتِ آزاد و هم با داشتنِ نسخه پزشک و بیمه تامین اجتماعی ثبت سفارش کنید.
  • نوبت دهی آنلاین: سرویسِ نوبت‌دهی آنلاین، بانک بزرگی از اطلاعات مربوط به پزشکان و روان‌شناسان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند پزشک موردنظرشان را انتخاب و به صورت کاملا غیر حضوری نوبتت‌شان را ثبت کنند.
  • آزمایش پزشکی در منزل: برخی افراد ترجیح می‌دهند به‌جای آن‌که برای کوچک‌ترین آزمایش، به آزمایشگاه‌های شلوغ و پرتردد بروند، کادر آزمایشگاه به منز‌ل‌شان بیاید. سرویس آزمایش آپ شما را از هر نوع مراجعه حضوری برای انواع آزمایشگاه بی‌نیاز می‌کند.
  • انجام خدماتِ پزشکی و پرستاری در منزل: این بخش از اپلیکیشن حال به افرادی که نیاز به حضور پرستار یا پزشک در منزل‌شان دارند کمک می‌کند.
  • فروش آنلاین تجهیزات پزشکی: این خدمات بیش از همه مناسب شرکت‌ها یا سازمان‌هایی است که به نوعی با حوزه سلامت در ارتباط هستند.
  • تشکیل پرونده پزشکی: هر کاربر اپلیکیشن آپ یا اپلیکیشن «حال» می‌تواند ضمن مشاوره با پزشکان و دریافت دارو، پرونده پزشکی‌اش را نیز آرشیو کند و در دسترس داشته باشد.
  • تزریق واکسن در ترکیه: ایرانیان ساکن ترکیه می‌توانند به سادگی از طریق آپ یا حال، واکسن کرونا را در مراکز مشخص‌شده دریافت کنند.

تلاش برای ارائه خدمات سلامتی با کیفیت بالا و هزینه کم

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، بخش سلامت اپلیکیشن آپ پیش‌ از این و از سال 1396 با نام «مشوِرَپ» شناخته می‌شد. مشورپ کار خود را از سال 1396 با مشاوره روان‌شناسی آغاز کرد.

با رشد استفاده از خدمات آنلاین، مشوِرَپ یا همان «حال» توانست خدمات خود را گسترده کند و امروز به عنوان بخش سلامت آپ، تمام خدمات سلامتی که مردم ایران از همه‌جای ایران و جهان به آن نیاز دارند را ارائه می‌کند.

تا امروز، نزدیک به 4 میلیون کاربر از خدمات «حال» استفاده کرده‌اند که مسئولان آن امید دارند این خدمات به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار بگیرد.

در دسترس قرار دادنِ سلامتی با بالاترین کیفیت و با کم‌ترین هزینه، هدفی است که به گفته مدیران اپلیکیشن «حال» بخش سلامتی اپلیکیشن آپ دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی