ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی اکسپریا Ace 3 معرفی شد: ارزان‌ترین گوشی 5G سونی

سونی به‌تازگی از جدیدترین گوشی خود یعنی Xperia Ace 3 رونمایی کرده است. این دستگاه یک گوشی کامپکت محسوب می‌شود. در کنار آن، اکسپریا Ace 3 عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G سونی را نیز داراست. در ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سونی به‌تازگی از جدیدترین گوشی خود یعنی Xperia Ace 3 رونمایی کرده است. این دستگاه یک گوشی کامپکت محسوب می‌شود. در کنار آن، اکسپریا Ace 3 عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G سونی را نیز داراست. در ادامه به دیگر ویژگی‌های این گوشی 265 دلاری می‌پردازیم.

دیروز سونی از دو گوشی جدید رونمایی کرد که پرچمدار جدیدش یعنی Xperia 1 IV یکی از آن‌ها بود. اکنون نوبت به سومین گوشی جدید سونی یعنی Xperia Ace 3 می‌رسد. این دستگاه قابلیت اتصال به شبکه 5G را دارد و برچسب قیمتی اقتصادی‌تری دارد.

مشخصات فنی و قیمت سونی اکسپریا Ace 3

سونی اکسپریا Ace 3

گزارش شده که سونی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی مجهز به قابلیت اتصال به شبکه 5G خود رونمایی کرده است. این دستگاه ابعاد نسبتا کوچکی دارد و برای کاربران طرفدار گوشی‌های کامپکت در نظر گرفته شده است.

وزن و ضخامت اکسپریا Ace 3 به ترتیب برابر با 162 گرم و 8.9 میلی‌متر بوده و نمایشگر آن سایز 5.5 اینچی دارد. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن آن +HD است که چندان رضایت‌بخش نیست. ظاهرا این نمایشگر از نرخ رفرش بالا هم بهره نمی‌برد. سونی شیشه کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس را برای محافظت از نمایشگر گوشی جدیدش در نظر گرفته است.

سونی اکسپریا Ace 3
نمایشگر5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD
تراشهاسنپدراگون 480
حافظه رم4 گیگابایتی
حافظه داخلی64 گیگابایتی
دوربین سلفی5 مگاپیکسلی
دوربین اصلی13 مگاپیکسلی
باتری4500 میلی‌آمپر‌ساعتی
رنگ‌بندینارنجی، خاکستری، نارنجی و آبی
قیمت پایه265 دلار

دوربین اصلی Ace 3 وضوح 13 مگاپیکسلی دارد و وضوح دوربین سلفی هم 5 مگاپیکسل می‌رسد. خبری از قابلیت‌های جانبی مانند عکاسی فوق‌عریض یا ماکرو هم نیست. قدرت‌بخش این گوشی تازه وارد، تراشه اسنپدراگون 480 است. این تراشه که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. قابلیت ارتقاء فضای ذخیره‌سازی به وسیله کارت حافظه MicroSD هم در دسترس کاربران قرار گرفته است. سونی اکسپریا Ace 3 با اندروید 12 پیش‌فرض ارائه می‌شود.

ظرفیت باتری ارزان‌ترین گوشی 5G سونی برابر با 4500 میلی‌آمپر‌ساعت است. از دیگر ویژگی‌های Xperia Ace 3 می‌توان از درگاه Type-C، حسگر تشخیص اثر انگشت روی فریم، بلوتوث 5.1 و استاندارد مقاومت در برابر آب IPX8 نام برد.

سونی Xperia Ace 3 در سه رنگ مشکی، آبی، خاکستری و نارنجی ارائه می‌شود. قیمت این گوشی برابر با حدود 34 هزار ین ژاپن (265 دلار آمریکا) است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی