ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیت کوین
تکنولوژی

خطوط هواپیمایی امارات بزودی از پرداخت با بیت کوین پشتیبانی می‌کند

هواپیمایی امارات، بزرگترین شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی، به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای تعامل سریع‌تر با مشتریان، قصد دارد از فناوری‌های دیجیتالی پیشرفته‌ای مانند بلاکچین، متاورس و ارز دیجیتال مانند بیت کوین استفاده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

هواپیمایی امارات، بزرگترین شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی، به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای تعامل سریع‌تر با مشتریان، قصد دارد از فناوری‌های دیجیتالی پیشرفته‌ای مانند بلاکچین، متاورس و ارز دیجیتال مانند بیت کوین استفاده کند.

مدیر ارشد عملیات هواپیمایی امارات، «عادل احمد الرضا» توضیح می‌دهد که این شرکت قصد دارد از بیت کوین به عنوان یک سرویس پرداخت استفاده کند و به صورت همزمان در وب‌سایت‌های شرکت برای اهداف تجاری، توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFT را به مشتریان خود ارائه کند.

بیت کوین

او همچنین اعلام کرد که شرکت هواپیمایی مستقر در دبی، کارکنان جدیدی را برای اهداف این شرکت در زمینه متاورس و NFT استخدام خواهد کرد تا بتواند برای نظارت بر نیاز‌های مشتریان خود برنامه‌هایی را توسعه دهد. علاوه بر این، الرضا توضیح داد که این شرکت هواپیمایی برای ردیابی سوابق هواپیما نیز توجه ویژه‌ای به فناوری بلاکچین خواهد داشت.

او در رابطه با متاورس گفت:

«با استفاده از متاورس، می‌توانید تمام فرآیندهای خود را به یک برنامه کاربری از نوع متاورس تبدیل کنید و مهم‌تر از همه اینکه یک گزینه تعاملی برای مشتریان خود ارائه کنید.»

جدای از این موارد، این مقام مسئول همچنین اشاره کرد که صنعت هواپیمایی به آرامی در حال بهبود است، زیرا اکنون تعداد مسافران نسبت به چند سال قبل و دوران شیوع کرونا افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل، این شرکت برای گسترش دامنه دسترسی خود، قصد دارد از فناوری‌های جدیدی مانند خدمات پرداخت بیت کوین و کلکسیون‌های NFT استفاده کند.

خطوط هوایی و شرکت‌های هواپیمایی سراسر جهان به طور پیوسته به دنبال راه‌هایی برای استفاده از فناوری‌های مبتنی بر بلاکچین و رمزارزها هستند. در فوریه سال گذشته، ایر فرانس (Air France) با چندین سازمان همکاری کرد تا نوعی سیستم مبتنی بر بلاکچین برای تایید نتایج آزمایش کووید-19 ارائه کند.

این خبر در حالی اعلام شده که بازار کریپتو در چند وقت گذشته، روزهای خونین و پرحادثه‌ای را پشت سرگذاشته است و علاوه بر بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال محبوب نیز به میزان قابل توجهی ریزش داشته‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی