ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ارسال دعوتنامه برای شرکت حضوری در کنفرانس WWDC 2022 را شروع کرد

زمان زیادی تا برگزاری رسمی رویداد WWDC 2022 در خرداد ماه نداریم و انتظار می‌رود در این رویداد سیستم‌عامل iOS 16 معرفی شود. در این فاصله، به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها دعوتنامه شرکت حضوری در این ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

زمان زیادی تا برگزاری رسمی رویداد WWDC 2022 در خرداد ماه نداریم و انتظار می‌رود در این رویداد سیستم‌عامل iOS 16 معرفی شود. در این فاصله، به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها دعوتنامه شرکت حضوری در این رویداد را برای تعدادی از توسعه‌دهندگان ارسال کرده‌اند.

طبق گزارش‌ها، اپل به صورت رسمی شروع به ارسال ایمیل دعوتنامه برای برخی از توسعه‌دهندگان داوطلب کرده تا در رویداد WWDC 2022 حضور داشته باشند.

حضور برخی توسعه‌دهندگان در رویداد WWDC 2022

رویداد WWDC

در صورتی که توسعه‌دهندگان این ایمیل را دریافت کرده باشند، باید طی چند روز آینده به آن پاسخ دهند؛ در غیر این‌صورت یک نفر دیگر جایگزین آن‌ها می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که اپل کم کم به دنبال برگزاری رویدادهای پرجمعیت سال‌های قبل خود است؛ با این وجود هنوز شرایط برای برگزاری چنین رویدادهایی با تعداد شرکت‌کنندگان بالا به دلیل شرایط فعلی شیوع کرونا فراهم نشده است.

اپل این دسته از توسعه‌دهندگان منتخب را تنها برای شرکت در WWDC 2022 دعوت نمی‌کند و توسعه‌دهندگان منتخب یک روز کامل را مهمان اپل خواهند بود. کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا با استقبال گرم از توسعه‌دهندگان منتخب، آن‌ها را به مرکز توسعه‌دهندگان جدید خود دعوت کنند تا تغییرات آن را به نمایش بگذارند. این مرکز در محیط اپل پارک مستقر شده و یک نمونه پیشرفته محسوب می‌شود.

شرکت در این رویداد هیچ هزینه‌ای برای شرکت‌کنندگان ندارد و کاملا رایگان است. هرچند باید یادآور شویم که اگر ساکن کالیفرنیای آمریکا نیستید، باید به آن سفر کنید و اپل هیچ مسئولیتی برای تقبل هزینه سفر شما ندارد.

پیش‌تر رسماً اعلام شده بود اپل قصد دارد در تاریخ 16 تا 20 خرداد سال جاری رویداد WWDC 2022 را برگزار کند. این رویداد به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود که البته بیشتر تمرکز اپل روی برگزاری آنلاین این رویداد خواهد بود. انتظار می‌رود در این رویداد با جدیدترین نسخه‌های سیستم عامل‌های اپل و چندین محصول سخت افزاری روبه‌رو شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی