ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 16
تکنولوژی

بلومبرگ: iOS 16 با شیوه‌های جدید تعامل با سیستم و اپ‌های تازه از راه می‌رسد

بلومبرگ در گزارش جدیدی می‌گوید در iOS 16 روش‌های جدیدی برای تعامل با سیستم تعبیه شده و این نسخه تغییرات بزرگی را با خود به همراه می‌آورد. آی‌اواس جدید همچنین شامل چند اپلیکیشن اپلی تازه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

بلومبرگ در گزارش جدیدی می‌گوید در iOS 16 روش‌های جدیدی برای تعامل با سیستم تعبیه شده و این نسخه تغییرات بزرگی را با خود به همراه می‌آورد. آی‌اواس جدید همچنین شامل چند اپلیکیشن اپلی تازه خواهد بود که همگی در کنفرانس توسعه‌دهندگان پیش روی این شرکت معرفی می‌شوند.

طبق اعلام «مارک گرمن» از بلومبرگ، iOS 16 از نظر ظاهری تغییر زیادی نخواهد داشت، اما تغییرات زیادی را در سازوکارهای این سیستم عامل به وجود می‌آورد. این تغییرات شامل شیوه‌های جدید تعامل با سیستم و اپلیکیشن‌های جدیدی از سوی کوپرتینویی‌ها خواهد بود که متاسفانه فعلا جزئیات بیشتری درباره آن‌ها در دسترس نیست.

iOS 16 شاید ویجت‌های تعاملی داشته باشد

از زمانی که بخش ویجت‌ها در iOS 14 دستخوش تغییر شد، طرفداران امیدوار بودند که در این سیستم عامل ویجت‌های تعاملی داشته باشند. ولی در iOS 15 تقریبا هیچ ویژگی جدیدی به ویجت‌ها اضافه نشد. حالا انتظار می‌رود که iOS 16 میزبان قابلیت‌های جدیدی برای ویجت‌ها باشد.

آیفون 13 پرو مکس

با این حال، گرمن تاکید کرده که انتظار ندارد اپل طراحی iOS 16 را به شکل قابل توجهی تغییر دهد. در نتیجه، این نسخه باید مشابه iOS 15 باشد. او قبلا گفته بود که این نسخه تغییراتی را در سیستم نوتیفیکیشن‌ها به وجود می‌آورد و قابلیت‌هایی را در زمینه سلامتی و تندرستی ایجاد می‌کند.

گرمن همچنین می‌گوید watchOS 9 آپدیت مهمی برای ساعت‌های هوشمند اپل خواهد بود. منتها او در این باره هم جزئیات بیشتری منتشر نکرده است. در گزارش‌های قبلی درباره این به‌روزرسانی به قابلیت جدید صفحه همیشه روشن با مصرف پایین، شناسایی فیبریلاسیون دهلیزی و پشتیبانی از چند حالت ورزشی جدید اشاره شده بود.

دیروز در خبری به اطلاع شما رساندیم که اپل ارسال دعوت‌نامه‌های حضوری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را شروع کرده است. این رویداد امسال از تاریخ 16 تا 20 خرداد برگزار می‌شود و دو حالت مجازی و حضوری خواهد داشت. مطابق هر سال، انتظار می‌رود که در این مراسم شاهد رونمایی از نسخه جدید نرم‌افزارهای اپل باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی