ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مجامع همراه اول به تعویق افتاد

مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شركت ارتباطات سیار ایران، که قرار بود روز یکشنبه 8 خرداد 1401 برگزار شود، به تعویق افتاد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۰

مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران، که قرار بود روز یکشنبه 8 خرداد 1401 برگزار شود، به تعویق افتاد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مجامع «عمومی عادی سالیانه»، «عمومی عادی به طور فوق العاده» و «عمومی فوق العاده» صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران که قرار بود روز یکشنبه 8 خرداد 1401 برگزار شود، به تعویق افتاد که زمان دقیق برگزاری آن بزودی اعلام می شود.

سال گذشته نیز مجمع عمومی همراه اول در اردیبهشت ماه برگزار شد. البته سال گذشته همراه اولاعلام کرد به‌منظور رعایت اصول بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، از توزیع صورت‌های مالی، گزارش فعالیت هیأت‌مدیره، بسته‌های تبلیغاتی و پذیرایی رایج خودداری می‌شود و بر این اساس از سهامداران درخواست کرده تا اطلاعات موردنیاز را از سامانه کدال دریافت کنند.

استماع گزارش هیأت‌مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 30/12/1399، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان، تصمیم‌گیری درباره سود تقسیمی، تعیین حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به 29/12/1400، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است، از موارد دستور جلسه سال گذشته عنوان شده بودند.

انتظار می‌رود امسال هم مجمع عمومی همراه اول بر همین اساس و با همین برنامه پیش رود. البته بعد از به تعویق افتادن مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران، که قرار بود روز یکشنبه 8 خرداد 1401 برگزار شود، همچنان درباره تاریخ بعدی این مجمع اطلاع‌رسانی نشده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پیش از به تعویق افتادن این مجمع قرار بود، مجامع «عمومی عادی سالیانه»، «عمومی عادی به طور فوق العاده» و «عمومی فوق العاده» صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱، در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی