ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 7
تکنولوژی

نمونه اولیه پیکسل 7 ماه‌ها قبل از عرضه در eBay به فروش گذاشته شد

نمونه اولیه گوشی نسل بعدی گوگل موسوم به پیکسل 7 در فروشگاه آنلاین eBay به فروش گذاشته شده و حالا می‌توانیم ماه‌ها زودتر از عرضه رسمی نگاهی به این دستگاه داشته باشیم. البته نسخه نهایی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

نمونه اولیه گوشی نسل بعدی گوگل موسوم به پیکسل 7 در فروشگاه آنلاین eBay به فروش گذاشته شده و حالا می‌توانیم ماه‌ها زودتر از عرضه رسمی نگاهی به این دستگاه داشته باشیم. البته نسخه نهایی ممکن است تغییر کند اما کلیت گوشی احتمالا به همین شکل خواهد بود.

گوگل چند هفته پیش در مراسم توسعه‌دهندگانش طراحی پرچمداران بعدی خود را به نمایش گذاشت و تصویری که در آن رویداد دیده شد، با تصویری که از این نمونه اولیه دیده می‌شود، تطابق دارد. در این نسل دوباره همان نوار مربوط به دوربین را می‌بینیم که ظاهرا سه لنز، یک میکروفن و یک فلش LED دارد.

رنگ بدنه این دستگاه شبیه همان رنگ سیاهی است که در رندرهای منتشر شده از سمت گوگل دیده شده بود. فروشنده این نمونه اولیه تصاویری از زوایای مختلف پیکسل 7 خود را منتشر کرده اما نکته جدیدی در آن قابل مشاهده نیست.

پیکسل 7

مدل پایه پیکسل 7 چقدر ظرفیت داخلی دارد؟

در یکی از تصاویر نمایشگر گوشی روشن است و می‌توانیم ببینیم که ظرفیت داخلی دستگاه 128 گیگابایت ذکر شده، بنابراین اهالی ماونتین ویو احتمالا یک بار دیگر مدل پایه این تلفن هوشمند را با 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کنند. همچنین در یکی از تصاویر پیداست که شماره مدل این دستگاه GVU6C است.

تصاویر موجود حاکی از آن است که این فروشنده احتمالا پیکسل 7 پرو را هم در اختیار دارد، چرا که با کمی دقت می‌توانید بازتاب تصویر آن را روی بدنه این دستگاه مشاهده کنید.

فروشنده همچنین در گفتگو با وب‌سایت ورج اعلام کرده که نمونه اولیه پیکسل 7 را از یک فروشنده عمده خریده و نمی‌دانسته که چه دستگاهی خریده است. ولی بعدا با تحقیقاتی که انجام داده متوجه شده که این دستگاه همان پرچمدار گوگل است. او در این مصاحبه مدعی شده که پیکسل 7 پرو را فروخته است.

گوگل احتمالا در رویدادی در ماه اکتبر (مهر یا آبان) به‌طور کامل از پرچمداران خود پرده برمی‌دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی