ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

معرفی بسته‌های اینترنت و مکالمه پرتخفیف همراه اول ویژه دهه کرامت

همراه اول با آغاز دهه کرامت، بسته‌های ویژه ترکیبی و اینترنت را برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است.  به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۵

همراه اول با آغاز دهه کرامت، بسته‌های ویژه ترکیبی و اینترنت را برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است. 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، از امروز ۱۱ خرداد تا ۲۱ خرداد ماه مصادف با میلاد امام رضا(ع)، بسته‌های ویژه ترکیبی شامل مکالمه و اینترنت و همچنین بسته‌های ویژه اینترنت را برای تمامی مشترکان خود در نظر گرفته است. 

طراحی این بسته‌های ویژه با در نظر گرفتن عمده نیاز مشترکان دائمی و اعتباری انجام شده است که با درخواست متقاضیان به شکل تصادفی به آنها تخصیص پیدا خواهد کرد

برخی از بسته‌های در نظر گرفته شده شامل «اینترنت 1.5 گیگابایت 7 روزه با 700 مگابایت اینترنت هدیه»، «اینترنت 2.5 گیگابایت 7 روزه با 1.1 گیگابایت اینترنت هدیه»، «اینترنت 1 گیگابایت یک روزه با 500 مگابایت اینترنت هدیه»، «یک گیگابایت اینترنت و 60 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» و... است که به صورت تصادفی به مشترکان اختصاص می یابد.

امکان استفاده از تخفیف در دوره اجرای هدیه طرح کرامت

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» نسبت به خریداری این بسته های با قیمت ویژه اقدام کنند و همچنین در صورت إتمام حجم یا زمان بسته ها، مشترکان می توانند در بازه زمانی اجرای این طرح، نسبت به انتخاب و خریداری در دفعات بعدی نیز اقدام کنند.

همراه اول همواره به مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی بسته‌های هدیه و تخفیف‌داری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این بار نیز به مناسبت دهه کرامت، کاربران همراه اول و ایرانسل این امکان را دارند که استفاده از کد دستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» از تازه‌ترین بسته هدیه همراه اول استفاده کنند.

این اپراتور پیش از این نیز با در نظر گرفتن هدایای ویژه شامل بسته‌های اینترنت و مکالمه، شرایطی را برای کاربران خود در نظر گرفته بود تا امکان استفاده عادلانه از امکانات ارتباطی را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی