ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی
خودرو

عرضه خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی از ۲۵ خردادماه

سخنگوی وزارت صمت اخیرا در یک گفتگوی تلویزیونی زنده، از عرضه خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه فروش خبر داد. به گفته وی، شاهین، ساینا، ساینا F، کوییک F و کوییک R از ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

سخنگوی وزارت صمت اخیرا در یک گفتگوی تلویزیونی زنده، از عرضه خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه فروش خبر داد. به گفته وی، شاهین، ساینا، ساینا F، کوییک F و کوییک R از تاریخ ۲۵ خرداد در قالب مدل‌های فروش متفاوت در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند.

البته از آنجا که خودروهایی به نام کوییک F و ساینا F وجود خارجی ندارند، یقین می‌رود منظور سخنگوی محترم در واقع کوییک S و ساینا S بوده است. به هر حال، شروع عرضه بدون قرعه‌کشی برخی محصولات، می‌تواند نشانه خوبی از تحقق وعده معاون حمل و نقل صمت مبنی بر حذف نهایی لاتاری خودرو تا پایان سال جاری باشد.

سخنگوی وزارت صمت در طول مصاحبه زنده خود علاوه بر عرضه خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی تأکید کرد که تا پایان شهریورماه، حدود ۵۰ طرح فروش مختلف بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه فروش ارائه خواهد شد.

بدیهی است که حذف تدریجی قرعه‌کشی از روند فروش خودروها، به همکاری بیشتر خودروسازان در افزایش تیراژ و تولید خودروهای سالم و بدون نقص به بازار بستگی دارد.

ناگفته نماند که راه‌اندازی سامانه فروش یکپارچه نیز تا حد زیادی توانسته به ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا کمک کند و نقش بسزایی در حذف لاتاری داشته باشد. هرچند که در حال حاضر فروش مبتنی بر قرعه‌کشی در این سامانه فعال است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی