ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد 14 اینچی اپل احتمالا فاقد فناوری پروموشن و نمایشگر Mini-LED خواهد بود

چند روز پیش یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «راس یانگ»، از طریق اطلاعات منابع خود اعلام کرد اپل برنامه‌هایی برای تولید یک آیپد پرو 14.1 اینچی در سر دارد، اما حالا یانگ ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

چند روز پیش یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «راس یانگ»، از طریق اطلاعات منابع خود اعلام کرد اپل برنامه‌هایی برای تولید یک آیپد پرو 14.1 اینچی در سر دارد، اما حالا یانگ می‌گوید این محصول جزو سری پرو نیست چرا که از ویژگی‌های این خانواده بی‌بهره خواهد بود.

یانگ امروز طی توییتی تایید کرد این آیپد 14 اینچی فاقد نمایشگر مینی LED خواهد بود. وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرده که محصول مذکور احتمالا از ویژگی پروموشن (ProMotion) نیز برخوردار نخواهد بود.

آیپد 14 اینچی از سری پرو نخواهد بود

بدین ترتیب از آنجایی که تمامی مدل‌های آیپد پرو عرضه شده از سال 2017 مجهز به ویژگی پروموشن بوده‌اند، احتمال فقدان قابلیت مذکور در آیپد 14 اینچی، راس یانگ را به این باور رسانده که آیپد مذکور قرار نیست در سری پرو قرار بگیرد.

اطلاعات تازه در خصوص آیپد 14 اینچی اپل

ویژگی پروموشن یک فناوری نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی انطباقی است که به شکل اختصاصی توسط اپل استفاده می‌شود. فناوری مذکور به این دلیل که یکی از عوامل برتری مدل‌های پرو در آیپد محسوب می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین علت راس یانگ عدم وجود آن را با عدم عرضه این آیپد در دسته پرو یکی دانسته است.

هرچند این مورد که بزرگ‌ترین آیپد اپل جزو مدل‌های پرو نباشد، کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما شاید بهتر باشد تا زمان انتشار اطلاعات رسمی به راس یانگ اعتماد کنیم زیرا او اغلب اوقات جزئیات دقیقی از محصولات آتی اپل ارائه داده است.

اطلاعات تازه در خصوص آیپد 14 اینچی اپل

یانگ همچنین طی توییت دیگری گفته‌های پیشین خود درباره نسل بعدی آیپد پرو را دوباره تکرار و اعلام کرد با اینکه آیپد پرو 12.9 اینچی در آوریل 2021 به نمایشگر مینی LED مجهز شد، اما آیپد پرو 11 اینچی بعدی احتمالا فاقد این پنل خواهد بود.

در پایان گفتنی است که انتظار می‌رود اپل هر دو آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی خود را تا اواخر سال جاری میلادی با تراشه M2 و موارد دیگر بروزرسانی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی