ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«بازی مرکب» در دنیای واقعی؛ نتفلیکس مسابقه با جایزه میلیون دلاری برگزار می‌کند

نتفلیکس قصد ندارد از موفقیت سریال «اسکوئید گیم» یا همان «بازی مرکب» صرف‌نظر کند. این شرکت چندی پیش اعلام کرد که این سریال برای ساخت فصل دوم آماده می‌شود و حالا گفته شده که یک ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

نتفلیکس قصد ندارد از موفقیت سریال «اسکوئید گیم» یا همان «بازی مرکب» صرف‌نظر کند. این شرکت چندی پیش اعلام کرد که این سریال برای ساخت فصل دوم آماده می‌شود و حالا گفته شده که یک ریلیتی شوی جدید به نام «Squid Game: The Challenge» هم ساخته خواهد شد که مشابه سریال 456 نفر را در یک مسابقه چالشی قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، در این ریلیتی شوی 10 قسمتی 456 نفر در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و در مسابقاتی شبیه مسابقات سریال و چند بازی جدید حاضر می‌شوند. البته بدیهی است که برخلاف سریال عواقب سختی در انتظار شرکت‌کنندگان این مسابقه نیست و کسی کشته نخواهد شد. با این حال، کسی که بتواند تا پایان مسابقه دوام بیاورد، برنده یک جایزه 4.56 میلیون دلاری می‌شود.

شرایط شرکت در مسابقه اسکوئید گیم چیست؟

نتفلیکس حالا از مردم سراسر دنیا که به زبان انگلیسی مسلط هستند دعوت کرده تا برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند. ریلیتی شوی اسکوئید گیم در بریتانیا فیلم‌برداری خواهد شد اما هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر پخش این برنامه باشیم. در دعوت‌نامه این شرکت گفته شده که شرکت‌کنندگان احتمالا در اوایل سال 2023 تا چهار هفته درگیر ضبط این برنامه خواهند بود و باید حداقل 21 سال سن داشته باشند.

اسکوئید گیم

ساخت اسپین‌آف از یک سریال محبوب اتفاق عجیب و شگفت‌انگیزی نیست. «بازی مرکب» محبوب‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس است که جوایز مختلفی را از گلدن گلوب و مراسم SAG دریافت کرده. این شرکت به خصوص در شرایطی که برای اولین بار در دهه اخیر با افت تعداد مشترکان روبرو شده، سعی دارد برنامه‌های جذاب‌تری بسازد و رقابت جدی‌تری با سرویس‌های استریم جدید داشته باشد.

«هوانگ دونگ-هیوک»، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Squid Game چند روز پیش در بیانیه‌ای درباره این اثر گفته بود: «12 سال طول کشید تا فصل اول اسکوئید گیم پارسال بالاخره ساخته شود. اما 12 روز طول کشید تا این سریال به محبوب‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی