ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فلیپ 3
تکنولوژی

گلکسی زد فلیپ 3 بیشتر از 400 هزار بار باز و بسته شدن را تحمل می‌کند [تماشا کنید]

گلکسی زد فلیپ 3 سال گذشته همراه با زد‌ فولد 3‌ به عنوان جدیدترین پرچمدارهای تاشو سامسونگ معرفی شده بودند. در زمان معرفی، گفته شده بود که این دستگاه را می‌توان 200 هزار بار تا ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

گلکسی زد فلیپ 3 سال گذشته همراه با زد‌ فولد 3‌ به عنوان جدیدترین پرچمدارهای تاشو سامسونگ معرفی شده بودند. در زمان معرفی، گفته شده بود که این دستگاه را می‌توان 200 هزار بار تا کرد، اما اکنون در یک آزمایش جدید، کاربری موفق شده‌ است تا زد فلیپ 3 را بیشتر از 400 هزار بار تا کند که مقاومت بسیار خوب آن را در مقابل تا شدن نشان می‌دهد.

یک یوتیوبر با نام Mrkeybrd گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ‌ 3 را به تازگی مورد آزمایش قرار داده است. او در تست خود که به مدت 5 روز طول کشیده (از 8 ژوئن تا 13 ژوئن) تلاش کرده تا با چندین بار تا کردن این دستگاه، میزان پایداری آن را آزمایش و مشخص کند. همانطور که در ویدیو زیر قابل مشاهده است، گلکسی زد فلیپ 3 پس از 418503 بار تا شدن، مقاومت خود را از دست می‌دهد. در واقع پس از آن، هنگام باز یا بسته شدن، با مشکل مواجه می‌شود.

Mrkeybrd پس از آزمایش خود، همچنین مقاومت گلکسی زد فلیپ‌ 3 را نیز در آزمایش سقوط تست کرد. گوشی تاشو جدید سامسونگ یک دستگاه ضد آب است و در ادامه این ویدیو، مقاومت گلکسی زد‌ فلیپ 3 در آب نیز مورد آزمایش قرار گرفت.

گلکسی زد فلیپ 3 دستگاه مقاومی است؟

گلکسی زد فلیپ 3

در مجموع، طبق آزمایش‌هایی که در این ویدیو انجام شده، می‌توان از دستگاه گلکسی زد فلیپ‌ 3 به عنوان یکی از گوشی‌های تاشو پیشرو در جهان یاد کرد که با وجود طراحی صدفی ظاهرا شکننده خود، مقاومت بسیار خوبی دارد. همچنین طبق این آزمایش‌ها و اگر در نظر بگیریم که روزانه گوشی 150 بار تا شود، می‌توان گفت گلکسی زد فلیپ‌ 3 تا 7 سال دوام خواهد آورد.

اخیرا اولین تصاویر زنده از نسل بعدی این دستگاه، یعنی گلکسی زد فلیپ 4 فاش شده بود که طبق آن‌ها، به نظر می‌رسد غول فناوری مستقر در کره جنوبی، خط تا خوردگی وسط نمایشگر دستگاه خود را تا حد زیادی موفق شده محو کند. این دستگاه احتمالا در ماه آگوست سال جاری و با قیمتی در محدوده 1000 دلار راهی بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی