ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای گلکسی S23 اولترا با رنگ طلایی و دوربین 200 مگاپیکسلی [تماشا کنید]

اگرچه فاصله زیادی تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S سامسونگ داریم، اما این فاصله مانع از انتشار اطلاعات و رندرها از این محصولات نمی‌شود، چرا که شاهد انتشار رندرهای گلکسی S23 اولترا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

اگرچه فاصله زیادی تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S سامسونگ داریم، اما این فاصله مانع از انتشار اطلاعات و رندرها از این محصولات نمی‌شود، چرا که شاهد انتشار رندرهای گلکسی S23 اولترا با نمایشگر خمیده، طراحی متفاوت دوربین اصلی و رنگ طلایی هستیم.

هفته گذشته رندرهای پرچمدار آینده سامسونگ با رنگ سفید منتشر شد و حالا ویدیو و تصاویر مفهومی این محصول در رنگ طلایی به اینترنت راه پیدا کرده است.

طراحی و مشخصات احتمالی گلکسی S23 اولترا

در کنار انتشار این رندرها، منبع آن‌ها به نام «Technizo Concept» بخشی از مشخصات این دستگاه را هم اعلام کرده. به گفته این منبع، پرچمدار آینده سامسونگ به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز می‌شود که بسیار بالاتر از دوربین 108 مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا است.

همچنین ظاهرا باید منتظر استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در این پرچمدار باشیم. با توجه به شایعات، احتمالا سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی S دیگر از چیپ‌های اگزینوس استفاده نمی‌کند، حداقل تا سال 2025 که نسل جدید تراشه‌های انحصاری‌اش را بسازد.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، در بخش جلویی این پرچمدار سامسونگ با یک نمایشگر خمیده روبه‌رو هستیم که در مرکز بخش بالایی آن مانند نسل کنونی، یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد؛ بنابراین خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر نیست. طبق این رندرها، خمیدگی صفحه نمایش از نسل کنونی بیشتر است.

روی پنل پشتی طرح مفهومی گلکسی S23 اولترا با یک ماژول مربعی شکل روبه‌رو هستیم که ظاهرا میزبان چهار دوربین است. دوربین اصلی این پرچمدار 200 مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ خواهد بود که احتمالا توسط دوربین‌های اولترا واید و پریسکوپی همراهی می‌شود.

این گوشی هوشمند که اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد شد، با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 از راه می‌رسد و البته گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس هم آن را همراهی خواهند کرد. پیش از این محصولات، سامسونگ از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

    ویدئوهاتون ایرادداره گیرمیکنه،،این سایت صاحاب نداره،،اینقدربی توجه وبی خیالین که یکی نیست جواب بده؟!؟

مطالب پیشنهادی