ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پسر 18 ساله با فروش اسباب‌بازی NFT، بیش از 700 هزار دلار به جیب زد

این روزها بحث حوزه NFT (توکن‌های غیر قابل معاوضه) داغ‌تر از همیشه شده و افراد بسیاری هستند که حاضرند هر طور شده، درآمدی از این حوزه کسب کنند. این بار نوبت به پسر 18 ساله‌ای ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

این روزها بحث حوزه NFT (توکن‌های غیر قابل معاوضه) داغ‌تر از همیشه شده و افراد بسیاری هستند که حاضرند هر طور شده، درآمدی از این حوزه کسب کنند. این بار نوبت به پسر 18 ساله‌ای رسیده که با فروش چند اسباب بازی از NFT معروفی مانند Bored APE Yacht Club، به درآمدی بیش از 700 هزار دلار دست پیدا کند.

پیش از این دیده بودیم که اشخاص و کمپانی‌های معروفی از حوزه NFT حمایت کرده‌اند و به فعالیت در آن پرداخته‌اند. یکی از این کمپانی‌ها، آدیداس بود که توانست با فروش تعداد زیادی NFT، بیش از 20 میلیون دلار درآمد داشته باشد. افراد گمنام نیز تاکنون چند بار توانسته‌اند پول هنگفتی را در این حوزه به جیب بزنند که جدیدترین آن‌ها، جوانی 18 ساله به شمار می‌آید.

کسب درآمد 700 هزار دلاری از فروش اسباب بازی NFT

پسر 18 ساله‌ای با نام «ریکی دا لوز» موفق شده تا به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. او تا سال گذشته مشغول پول جمع کردن برای طراحی و ساخت اسباب بازی‌هایی از طرح‌های معروف NFT مانند Bored Ape Yacht Club بوده است. به نظر می‌رسد که این اسباب بازی‌ها بیش از اندازه مورد استقبال طرفداران NFT مذکور قرار گرفته و به قیمت بالایی خریداری شده‌اند.

فروش اسباب بازی NFT از Bored Ape Yacht Club
توکن غیر قابل معاوضه Bored Ape Yacht Club

ریکی دا لوز یک طراح اسباب بازی ماهر محسوب می‌شود و با تلاشی که انجام داد، به موفقیت چشمگیری رسید. البته هدف اصلی او کسب درآمد نبود. ریکی دا لوز قصد داشت این اسباب بازی‌ها را به دارندگان این NFT آن هم به صورت رایگان اهدا کند. او برای طراحی و ساخت این اسباب بازی‌ها، 10 هزار دلار هزینه کرده بود.

فروش اسباب بازی NFT

این جوان به همراه پدرش، موسس تیم طراحی و ساخت اسباب بازی به نام IsmToys است. او شروع به ساخت اسباب بازی‌های مشابه از این سری NFT کرده است. قیمت این اسباب بازی‌ها متغیر بوده و امکان دارد از 50 تا 2400 دلار برایتان آب بخورد. همچنین پدر ریکی دا لوز ادعا می‌کند که 99 درصد تراکنش‌های مالی شرکتش از طریق اتریوم انجام می‌پذیرد. نکته جالب دیگر، این است که اسباب بازی NFT با نام Golemz را تنها طی 96 ثانیه به قیمت 300 هزار دلار از این جوان خریداری شده است.

نظر شما در مورد این درآمد از فروش اسباب بازی NFT چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد ساعدی
    محمد ساعدی | ۵ تیر ۱۴۰۱

    اخ اخ منم چندتا اسباب بازی پیویو دارم کاشکی میشد NFT کنم و بفروشم((((:

مطالب پیشنهادی