ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بوگاتی سنتودیچی، خودرو جدید کریستیانو رونالدو

یک هفته پیش بوگاتی ویرون گرند اسپرت کریستیانو رونالدو در تصادف از بین رفت. با این حال این فوق ستاره پرتغالی نیازی به نگرانی ندارد، چرا که یکی از ده دستگاه بوگاتی سنتودیچی ساخته شده ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۸ تیر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

یک هفته پیش بوگاتی ویرون گرند اسپرت کریستیانو رونالدو در تصادف از بین رفت. با این حال این فوق ستاره پرتغالی نیازی به نگرانی ندارد، چرا که یکی از ده دستگاه بوگاتی سنتودیچی ساخته شده در جهان اکنون در اختیار او قرار گرفته است. رونالدو این بوگاتی‌سنتودیچی خاص را سال 2020 به مبلغ 10.5 میلیون دلار خریداری کرد.

کریستیانو رونالدو گاراژی مملو از خودروهای لوکس دارد که ارزش هرکدام از آن‌ها به چند صد هزار دلار یا چند میلیون دلار می‌رسد. یکی از خودروهای لوکس بازیکن منچستر یونایتد هفته گذشته و در جریان یک تصادف از بین رفت. این خودرو توسط یکی از محافظین رونالدو هدایت می‌شد. راننده در کنترل خودرو ناتوان بود و بوگاتی ویرون گرند اسپرت رونالدو از جاده خارج شد و با حصار خانه‌های اطراف برخورد کرد. این تصادف حدود دو میلیون دلار ضرر به رونالدو وارد کرد.

بوگاتی ویرون کریس رونالدو

با این وجود کریستیانو نگران خرید خودروهای جدید نیست. درآمد سالانه وی بالغ بر 125 میلیون دلار است و خرید یک بوگاتی‌سنتودیچی با قیمت 10.5 میلیون دلار، برای او سخت نخواهد بود. تحویل ده دستگاه بوگاتی سنتودیچی از سال 2021 آغاز شد و اکنون کریس رونالدو اتومبیل فوق لوکس خود را تحویل گرفته است. رونالدو عادت دارد تا عبارت CR7 را روی پشتی صندلی‌های خودروهایش درج کند. به همین دلیل انتظار می‌رود که بوگاتی‌‌سنتودیچی وی با برخی المان‌های خاص همراه باشد.

نگاهی کوتاه به بوگاتی سنتودیچی

بوگاتی مدل سنتودیچی را به پاس احترام برای مدل اسطوره‌ای بوگاتی EB110 تولید کرد. سنتودیچی به زبان ایتالیایی معنای 110 می‌دهد و اشاره‌ای به عدد موجود در مدل EB110 دارد. قدرت این ابرخودرو فرانسوی توسط موتور 8 لیتری W16 مشترک با بوگاتی شیرون تامین می‌شود. با این حال سنتودیچی 100 اسب‌بخار از شیرون قوی‌تر است و سه برابر بوگاتی شیرون قیمت دارد.

حداکثر توان بوگاتی‌سنتودیچی 1600 اسب‌بخار است و شتاب صفر تا صد آن 2.4 ثانیه خواهد بود. همچنین این ابرخودرو توانایی دست‌یابی به سرعت 373 کیلومتربرساعت را دارد. بوگاتی تاکنون به پرسش‌های خبرنگاران در مورد خرید سنتودیچی توسط رونالدو پاسخ روشنی نداده است. اما با توجه به اینکه بوگاتی خرید سنتودیچی توسط رونالدو را رد نمی‌کند، شایعات روز به روز قوی‌تر شده‌اند. انتظار می‌رود به زودی این ابرخودرو در پارکینگ خودروهای CR7 مشاهده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی