ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیتروئن مای امی باگی
خودرو

سیتروئن در مسیر سایپا؛ فروش تمام نسخه های مای امی باگی در کمتر از 18 دقیقه

شاید سیتروئن امی زیباترین خودرو برقی دنیا نباشد، اما از زمان عرضه این مدل در آوریل ۲۰۲۰ تاکنون تقریباً ۲۱۰۰۰ مشتری از ۹ کشور مختلف آن را خریداری کرده‌اند. جدیدترین نسخه از این سیتروئن مای ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۸ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

شاید سیتروئن امی زیباترین خودرو برقی دنیا نباشد، اما از زمان عرضه این مدل در آوریل ۲۰۲۰ تاکنون تقریباً ۲۱۰۰۰ مشتری از ۹ کشور مختلف آن را خریداری کرده‌اند. جدیدترین نسخه از این سیتروئن مای امی باگی نام دارد. این نسخه تمام برقی است و در ۲۱ ژوئن ۲۰۲۲ فقط به صورت آنلاین عرضه شد و تمام موجودی آن در کمتر از ۱۸ دقیقه به پایان رسید.

طبق گفته سیتروئن، تمام ۵۰ نسخه سیتروئن مای امی باگی در مدت زمان ۱۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه به فروش رسیدند. سریع‌ترین روند ثبت سفارش و پرداخت آنلاین توسط یک مشتری برای این مدل ۲ دقیقه و ۵۳ ثانیه طول کشید.

این مشتری ویژه یکی از ۵۰ نسخه مای امی باگی که نام خودش روی آن حک شده را دریافت خواهد کرد. این خودرو در نیمه دوم ماه اوت به این مشتری خوش‌شانس تحویل داده خواهد شد.

سیتروئن مای امی باگی

مای امی باگی پس از معرفی نسخه کانسپت آن در دسامبر ۲۰۲۱ توجه مردم را به خود جلب کرد. طبق گفته سیتروئن، تقریباً ۱۸۰۰ مشتری تمایل خود برای خرید یک نسخه از این مدل را ابراز کرده‌اند.

نسخه تولیدی سیتروئن مای امی باگی با رنگ سبز تیره و تزئینات زرد روشن تولید شده است. این مدل دارای چرخ‌های برنزی با قاب وسط مشکی است.

یکی از تفاوت‌های اصلی مای امی باگی با نسخه کانسپت خودش درهای آن است. نسخه تولیدی دارای درهای لوله‌ای است، در حالی که دو طرف نسخه کانسپت باز بود و در نداشت. مای امی باگی همچنین یک سقف برزنتی دارد که می‌توان آن را در پشت صندلی‌ها جمع کرد.

قیمت پایه سیتروئن مای امی باگی ۱۰۳۰۰ دلار است. قدرت آن از یک موتور برقی با توان ۸ اسب ‌بخار و پک باتری ۵ کیلووات ساعت تأمین می‌شود. محدوده پیمایش این مدل ۷۰ کیلومتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی