ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرکز نوآوری نوین آمپر
اخبار خودرو

شروع فعالیت مرکز نوآوری نوین آمپر با هدف تبدیل ایده به تجارت واقعی

مرکز نوآوری نوین آمپر حاصل همکاری دو هلدینگ بزرگ رایزکو و ارزش بوده و فعالیت خود را با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی و تبدیل ایده به کسب و کار آغاز کرده است. پیش از این ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۵

مرکز نوآوری نوین آمپر حاصل همکاری دو هلدینگ بزرگ رایزکو و ارزش بوده و فعالیت خود را با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی و تبدیل ایده به کسب و کار آغاز کرده است.

پیش از این همکاری، نوین آمپر حدود سه سال زیر سایه هلدینگ رایزکو و در حوزه کمک به کارآفرینان و استارتاپ‌ها مشغول به کار بود. به همین خاطر می‌تواند امکانات آزمایشگاهی فراوانی را جهت توسعه و بررسی فنی محصولات سخت‌افزاری، در اختیار استارتاپ‌های فعال قرار دهد.

بد نیست بدانید رایزکو یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های قطعه‌سازی ایران به حساب می‌آید که در سال 95 و با خرید سهام مدیریت گروه بهمن، به عرصه خودروسازی راه پیدا کرد.  

مرکز نوآوری نوین آمپر
مراسم افتتاح مرکز نوآوری و صنایع خلاق نوین آمپر

افزایش بهره‌وری در حوزه نوآوری، سرمایه‌گذاری هدفمند، تقویت زنجیره ارزش دو هلدینگ همکار، تحقق و تجاری‌سازی ایده‌ها و ایجاد و بهبود کسب‌وکارهای دانش‌بنیان از اهداف اصلی مرکز نوآوری و صنایع خلاق نوین آمپر به حساب می‌آید. فعالیت عمده این مرکز در حوزه خودروهای برقی، هوشمند و خودران و همین‌طور اینترنت اشیاء (IoT) و حوزه پزشکی خلاصه می‌شود.

مرکز نوآوری نوین آمپر قصد دارد با سرمایه‌گذاری و شتابدهی به تحقق ایده‌های آینده دار، چرخه تولید ارزش هلدینگ های رایزکو و ارزش را بهبود بخشد. این مرکز از مزایای رقابتی متعددی از جمله پشتیبانی توسط دو هلدینگ بزرگ کشور، سهولت ارتباط با مؤسسات و نهادهای رگولاتوری، دسترسی به شبکه خدمات آزمایشگاهی گسترده و همچنین دسترسی به بازار و تجاری‌سازی آسان برخوردار است.

مرکز نوین آمپر قصد دارد در ابتدای ماه مهر و با اعلام یک فراخوان گسترده، ایده‌های برتر را دریافت کرده و پس از انتخاب موارد برگزیده، آن‌ها را به یک کسب و کار واقعی تبدیل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی