ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خرابی تاکسی‌های خودران در سان‌فرانسیسکو دردسرساز شد

تاکسی‌های خودران مدتی قبل وارد ناوگان حمل و نقل عمومی سان فرانسیسکو شدند. این قضیه در ابتدا جذابیت زیادی داشت و از نگاه برخی افراد، حتی می‌توانست برگ جدیدی را در تاریخ حمل و نقل ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

تاکسی‌های خودران مدتی قبل وارد ناوگان حمل و نقل عمومی سان فرانسیسکو شدند. این قضیه در ابتدا جذابیت زیادی داشت و از نگاه برخی افراد، حتی می‌توانست برگ جدیدی را در تاریخ حمل و نقل رقم بزند. با این وجود خرابی این تاکسی‌های بدون راننده باعث توقف چندین ساعته و مسدود کردن تقاطع خیابان‌ها شد.

با توجه به گزارشات تازه‌ای که از خرابی بزرگ تاکسی‌های رباتیک و بدون راننده در سان فرانسیسکو منتشر شده، این اتفاق دردسرساز شده است. این اولین باریست که چنین خرابی در ناوگان تاکسی‌رانی سان فرانسیسکو به وقوع می‌پیوندد. طی وقوع این خرابی، ده‌ها دستگاه شورلت بولت در خیابان‌ها رها شته بودند.

مشکل‌سازی تاکسی بدون راننده

این خرابی سبب مسدود شدن یک سری از مسیرها شد و در سطح شهر ترافیک ایجاد کرد. این موضوع برای شهروندان بسیار آزاردهنده بود و رسیدگی به وضعیت مربوطه بسیار دیر صورت گرفت. ظاهرا این خرابی از یک ایراد کلی در سیستم این تاکسی‌های خودران نشأت می‌گیرد. این خرابی حتی سبب شد که بسیاری از کاربران در فضای مجازی، شروع به تمسخر این تاکسی‌ها کنند و جو چندان خوبی پیرامون این نحوه حمل و نقل ایجاد نشود.

مشکل‌ساز شدن تاکسی بدون راننده

هنوز پاسخ رسمی و دقیقی در مورد این ایراد فنی داده نشده است. گمانه‌زنی‌های متعددی در مورد دلایل وقوع این اتفاق وجود دارند اما نمی‌توان هیچ‌کدام از آن‌ها را قطعی دانست. مهم‌ترین موضوع این است که طراحان و سازندگان این خودروها باید ایرادات مذکور را رفع کنند تا دفعه بعد، اتفاق بدتری رقم نخورد.

نظر شما در مورد این خرابی گسترده در تاکسی بدون راننده چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی