ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الکامپ 1400
فناوری ایران

نصر تهران: الکامپ با رعایت شعائر مذهبی در زمان مشخص قبلی برگزار می‌شود

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نمایشگاه الکامپ با رعایت تمام شعائر مذهبی ایام محرم در همان موعد قبلی یعنی 10 تا 13 مرداد برگزار خواهد شد. این درحالی است ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۵

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نمایشگاه الکامپ با رعایت تمام شعائر مذهبی ایام محرم در همان موعد قبلی یعنی 10 تا 13 مرداد برگزار خواهد شد. این درحالی است که نصر کشور به علت همزمانی الکامپ با دهه اول محرم، خواستار تعویق این رویداد شده بود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌‎ای استان تهران، نصر تهران با انتشار بیانیه‌ای بر برگزاری الکامپ در موعد قبلی تاکید کرد.

این سازمان اعلام کرد «برگزاری باشکوه نمایشگاه الکامپ» در سالی که «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامیده شده، اهمیت مضاعفی دارد:

«پس از سه بار تعویق غیرمنتظره این نمایشگاه به دلیل پاندمی کرونا و هزینه‌های سنگینی که تعویق‌های مکرر به شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات تحمیل کرده است، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران خود را متعهد به برگزاری باشکوه این نمایشگاه در بازه زمانی 10 تا 13 مرداد ماه می‌داند. این زمان توسط سازمان توسعه تجارت و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و بر اساس تقویم سالانه نمایشگاهی و فضای موجود نمایشگاهی تعیین شده است.»

آن طور که در این اطلاعیه آمده است، پیرو درخواست تعداد کثیری از شرکت‌ها مبنی بر برگزاری نمایشگاه الکامپ در زمان مقرر، سازمان نصر تهران که سیاست‌گذار این نمایشگاه است در هماهنگی با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران نسبت به برگزاری نمایشگاه الکامپ هم‌زمان با نمایشگاه پدافند غیرعامل و با رعایت تمام شعائر مذهبی ایام محرم در موعد مقرر اقدام خواهد کرد.

این سازمان از شرکت‌ها خواسته است تا برنامه‌ریزی‌های خود را برای حضور فعال در نمایشگاه، مطابق روال عادی دنبال کنند.

گفتنی است شنبه 11 تیرماه، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ضمن اشاره به ضرورت برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، زمان تعیین شده برای برپایی این نمایشگاه را به دلیل تقارن با دهه اول ماه محرم، در تضاد با شعائر دینی و باورهای مذهبی اعضای این صنف بزرگ دانست و از تعیین زمان جدید مناسب برگزاری این نمایشگاه، طی روزهای آینده خبر داده بود.

در همان زمان رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران که مسئول برگزاری الکامپ است به دیجیاتو گفته بود که شاید تاریخ برگزاری یک هفته جابه‌جا شود. با این حال، بیانیه اخیر نصر تهران تا این لحظه ابهام‌ها را رفع کرده است. باید دید نصر کشور واکنشی به این موضوع خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی