ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

رشد تپسی پس از بورسی شدن: آغاز فعالیت در پنج شهر جدید

تپسی بعد از ثبت نماد این استارتاپ به عنوان اولین استارتاپ ایرانی که وارد بورس شده از آغاز فعالیت خود در 5 شهر جدید خبر داد و اعلام کرد این تصمیم در راستای عملیات توسعه ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

تپسی بعد از ثبت نماد این استارتاپ به عنوان اولین استارتاپ ایرانی که وارد بورس شده از آغاز فعالیت خود در 5 شهر جدید خبر داد و اعلام کرد این تصمیم در راستای عملیات توسعه این شرکت اجرایی شده است.

صبح روز سه‌شنبه 24 خرداد، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نماد «تپسی» به عنوان اولین استارتاپ ایرانی موفق به حضور در بورس شد، تپسی با ورود به بورس همانطور که پیش از این اعلام کره بود، عملیات توسعه خود را کلید زد و اولین قدم در این روند، آغاز فعالیت در پنج شهر جدید است.

به گفته روابط عمومی تپسی، عملیات توسعه‌ای این شرکت در 5 شهر جدید، از خرداد ماه و بعد از حضور این استارتاپ ایرانی در بورس، آغاز شده و با ثبت‌نام راننده‌ها و مسافرها در این شهرها، سرویس‌دهی به طور کامل در جریان است.

«میلاد منشی‌پور» مدیرعامل تپسی در گفتگویی که پیش از این با دیجیاتو داشت، اعلام کرده بود: «با ورود تپسی به بورس دسترسی به سرمایه بزرگ ممکن می‌شود. در طول سال‌های گذشته، مزیت رقیب ما دسترسی به سرمایه خارجی بود که حالا با ورود تپسی به فرابورس و دسترسی ما به فاندینگ این موضوع حل می‌شود. از همین رو با ورود ما به بورس، کار گسترش فعالیت‌مان به حوزه‌های مجاور و غیرمجاور ساده‌تر می‌شود؛ و این اتفاقی است که باید هرچه سریع‌تر شروع شود.»

حمایت تپسی از مسافران و رانندگان در شهرهای جدید

حالا در پی عرضه تپسی در بورس فعالیت این تاکسی اینترنتی در پنج شهر قزوین، گرگان، نیشابور، کرمانشاه و اراک آغاز شده که به معنی آغاز عملیات توسعه این شرکت است.

تپسی در آغاز فعالیت خود در این شهرها مبلغی ثابت تحت عنوان طرح تضمین درآمد به رانندگان خود پرداخت میکند؛ و این طرح تا زمان تثبیت درآمد رانندگان و ثبات میزان درخواست سفر در این شهرها، ادامه دارد.

یکی دیگر از امکانات تپسی در دوران آغاز به کارش در شهرهای جدید برای مسافران این است که مسافران، سفر اول خود را رایگان و سفرهای بعدی را تا ۵۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

تپسی در مراسم معارفه عرضه اولیه خود در فرابورس، که خرداد امسال برگزار شد، اعلام کرد که در نظر دارد با ورود به ۲۰ شهر جدید تا پایان امسال، حوزه جغرافیایی تحت پوشش خود را گسترش دهد که تا امروز، ۵ شهر آن عملیاتی شده و باقی شهرها نیز تا پایان سال اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی