ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات ایسوس Zenfone 9 فاش شد [تماشا کنید]

ایسوس مانند سامسونگ و شیائومی هر ماه گوشی‌های جدیدش را رونمایی نمی‌کند و تنها نسل جدید محصولاتش را سالانه معرفی می‌کند. چند روز پیش شاهد رونمایی از سری گوشی‌های گیمینگ ROG Phone 6 این کمپانی ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

ایسوس مانند سامسونگ و شیائومی هر ماه گوشی‌های جدیدش را رونمایی نمی‌کند و تنها نسل جدید محصولاتش را سالانه معرفی می‌کند. چند روز پیش شاهد رونمایی از سری گوشی‌های گیمینگ ROG Phone 6 این کمپانی بودیم. اکنون جدیدترین گزارشات فاش شده از مشخصات، تصاویر و جزئیات گوشی پرچمدار ایسوس Zenfone 9 خبر می‌دهند. ظاهرا این دستگاه، یک گوشی کامپکت و جمع و جور خواهد بود.

ایسوس سال گذشته از گوشی‌های سری ZenFone 8 رونمایی کرد. یکی از این دستگاه‌های ZenFone 8 بود که گوشی کامپکت محسوب می‌شد و رقیبی برای آیفون‌های اپل نیز بود. اخیرا جدیدترین جزئیات از پرچمدار جدید تایوانی‌ها یعنی ایسوس Zenfone 9 فاش شده‌اند.

هر آنچه که از ایسوس Zenfone 9 می‌دانیم

ایسوس Zenfone 9

بر اساس گزارشات، نسل پرچمداران اندرویدی کامپکت رو به انقراض بوده و یکی از برندهایی که همچنان چنین محصولاتی را تولید می‌کند ایسوس است. تصاویر تبلیغاتی فاش شده از Zenfone 9 نشان می‌دهند که با گوشی جمع و جور دیگری روبه‌رو خواهیم بود. طراحی ماژول دوربین ذنفون 9 شبیه چیزی است که در آنر 50 و گوشی‌های مشابه دیگر از هواوی و آنر دیده بودیم.

احتمالا چیزی تا معرفی ایسوس Zenfone 9 نمانده و به‌زودی شاهد عرضه عمومی آن خواهیم بود. یکی از منابع، به کلیپ تبلیغاتی دست پیدا کرده که توسط ایسوس حذف شده و اکنون در دسترس نیست. بر اساس اطلاعات این کلیپ، ذنفون 9 همچنان از نمایشگر 5.9 اینچی امولد با نرخ رفرش 120 هرتزی مشابه نسل قبل استفاده خواهد کرد. این گوشی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هم بهره می‌برد.

قلب تپنده ذنفون 9 تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که باعث می‌شود Zenfone 9 تبدیل به یکی از قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی شود. انرژی پرچمدار کامپکت ایسوس از طریق باتری 4300 میلی‌آمپر‌ ساعتی تأمین می‌شود. خبر خوب این است که Zenfone 9 همچنان از جک هدفون بهره می‌برد و شاهد حذف آن نیستیم.

دوربین اصلی ذنفون 9 مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی ساخت سونی با نام IMX 766 خواهد بود. این سنسور را در گوشی پرچمدار اوپو Find X5 Pro نیز دیده بودیم. تایوانی‌ها می‌گویند که لرزشگیر اپتیکال از نوع Gimbal که در دوربین‌های حرفه‌ای به‌کار رفته نیز در این گوشی حضور خواهد داشت.

حسگر تشخیص اثر انگشت روی دکمه پاور و اسپیکر استریو هم در این گوشی حضور دارند. ایسوس تصمیم دارد تا Zenfone 9 را در چهار رنگ مختلف مشکی، سفید، قرمز و آبی روانه بازار کند. هنوز جزئیات قیمت این گوشی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی