ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک
تکنولوژی

گزارش جدید: معامله خرید توییتر توسط ایلان ماسک در خطر است

طبق گزارش‌های جدید از سوی منابع آگاه ولی ناشناس، به نظر می‌رسد ایلان ماسک، ثروتمندین فرد جهان همچنان به دنبال راهی برای خروج از معامله 44 میلیارد دلاری توییتر است. نشریه واشنگتن پست به گفته ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

طبق گزارش‌های جدید از سوی منابع آگاه ولی ناشناس، به نظر می‌رسد ایلان ماسک، ثروتمندین فرد جهان همچنان به دنبال راهی برای خروج از معامله 44 میلیارد دلاری توییتر است.

نشریه واشنگتن پست به گفته برخی از منابع خود که از برنامه‌های ماسک مطلع هستند توضیح می‌دهد که احتمالا به‌زودی شاهد تغییر جهت و تصمیم‌گیری‌های تیم ماسک خواهیم بود. به علاوه، در این گزارش توضیح داده شده که ظاهرا ماسک و تیم او بحث‌های مربوط به تامین هزینه‌های این قرارداد را متوقف کرده‌اند. «لری الیسون»، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت اوراکل از جمله افرادی است که در گزارش‌های قبلی از او به عنوان حامی مالی خرید توییتر توسط ماسک یاد شده بود.

ایلان ماسک

در ادامه گزارش از نگرانی‌های مربوط به کاربران فیک و بات‌های توییتر به عنوان دلیل اصلی تغییر تصمیمات ماسک یاد شده است. توییتر اعلام کرده بود که تعداد کل کاربران فیک آن کمتر از 5 درصد است اما ماسک گفته بود در صورتی که این میزان به طور دقیق مشخص نشود، معامله ادامه پیدا نخواهد کرد. در همین زمینه، مدیران توییتر به‌تازگی گفته بودند که این شبکه اجتماعی هر روز بیش از یک میلیون اکانت اسپم را حذف می‌کند.

با این وجود، توییتر ادعا کرده بود که بررسی و تحقیق درباره میزان دقیق تعداد کاربران فیک این پلتفرم امکان‌پذیر نیست، زیرا برای تشخیص ‌آن‌ها باید به برخی اطلاعات حساب‌ها دسترسی داشت که نمی‌توان آن‌ها را به اشتراک گذاشت.

جریمه یک میلیارد دلاری در انتظار ایلان ماسک؟

ایلان ماسک

در توضیحات توافقنامه بین آن‌ها گفته شده که ماسک در صورت خروج از این قرارداد، باید یک میلیارد دلار به عنوان جریمه پرداخت کند. هرچند در این گزارش گفته شده که او به دنبال خروج از آن است.

در حال حاضر، معامله بین شبکه اجتماعی محبوب و ثروتمندترین فرد جهان بلاتکلیف مانده و با وجود گزارش‌هایی که اکنون در این رابطه منتشر شده، باید دید چه تصمیمات و واکنش‌هایی در آینده گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی