ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر با قابلیت CoTweets امکان ارسال توییت توسط دو کاربر را فراهم می‌کند[تماشا کنید]

توییتر آزمایش ویژگی جدیدی با نام «CoTweets» را آغاز کرده که به دو کاربر اجازه می‌دهد تا یک توییت را با یکدیگر بنویسند و هر دو در آن تگ شوند. در حال حاضر برخی حساب‎‌های ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

توییتر آزمایش ویژگی جدیدی با نام «CoTweets» را آغاز کرده که به دو کاربر اجازه می‌دهد تا یک توییت را با یکدیگر بنویسند و هر دو در آن تگ شوند. در حال حاضر برخی حساب‎‌های کاربری به این ویژگی دسترسی دارند و توییتر در حال بررسی این قابلیت است.

سخنگوی توییتر درباره این ویژگی جدید می‌گوید:

«توییتر همچنان به کشف راه‌های جدیدی برای رفع نیاز کاربران خود ادامه می‌دهد. ما در حال آزمایش CoTweets برای بازه زمانی محدودی هستیم تا بدانیم افراد و برندها چگونه می‌توانند از این ویژگی برای توسعه فعایلت‌های خود و پیدا کردن مخاطبان جدید و تقویت همکاری با سایر حساب‌های استفاده می‌کنند.»

حساب رسمی Twitter Create با انتشار ویدیو زیر تایید کرد که این ویژگی برای برخی حساب‌های منتخب در ایالات متحده، کانادا و کره فعال شده است.

نحوه کار قابلیت CoTweets توییتر

طبق توضیحاتی که در صفحه سوالات متداول توییتر آمده، با وجود ویژگی CoTweet کاربران می‌توانند یک توییت را به صورت مشترک ارسال کنند. این توییت به طور همزمان در پروفایل هر دو کاربر و برای دنبال‌کنندگان آن‌ها نمایش داده می‌شود. توییتر توضیح می‌دهد که این ویژگی جدید به کاربران کمک می‌کند تا مخاطبان جدید بیشتری را جذب خود کنند و همچنین پروژه‌های مشترک خود مانند یک کتاب یا آلبوم موسیقی را با دیگران به اشتراک بگذارند.

نحوه نوشتن این توییت‌ها نیز کمی متفاوت است و ابتدا یکی از نویسندگان باید درخواست انتشار آن را برای دیگری ارسال کند. پس از تایید درخواست، این توییت مشترک در پروفایل هر دو نویسنده نمایش داده خواهد شد. همچنین توییتر توضیح می‌دهد که اگر یکی از کاربران نظر خود را در مورد توییت مشترک تغییر داد، می‌تواند پس از انتشار نیز آن را لغو کند. در صورت لغو شدن، CoTweet به توییت معمولی نویسنده اصلی تبدیل خواهد شد.

برای مشاهده نحوه نمایش این محتواها، می‌توانید به این توییت مشترک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی