ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

ثبت‌نام در الکام‌پیچ تا 31 تیر ماه ادامه دارد: تعیین جوایز ارزنده برای منتخبین

ستاد برگزاری الکامپ با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام در الکام‌پیچ خبر داد. همچنین قرار است جوایزی ارزنده به منتخبین این بخش از نمایشگاه تعلق گیرد. رویداد الکام‌پیچ به عنوان یکی از بخش‌های مهم جانبی ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۹

ستاد برگزاری الکامپ با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام در الکام‌پیچ خبر داد. همچنین قرار است جوایزی ارزنده به منتخبین این بخش از نمایشگاه تعلق گیرد.

رویداد الکام‌پیچ به عنوان یکی از بخش‌های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ 1401 خواهد بود که ثبت‌نام در آن از 11 تیرماه آغاز شده و تا 31 همین ماه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

در الکام‌پیچ، استارتاپ‌های دارای ایده‌های برتر در تمامی حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به رقابت می‌پردازند و خود را در معرض قضاوت داوران در این بزرگترین رویداد استارتاپی کشور قرار می‌دهند.

متقاضیان برای حضور در رویداد الکام‌پیچ می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ با طی کردن مراحل لازم، ثبت‌نام کنند. الکام‌پیچ به مدت 4 روز از 10 تا 13 مردادماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. چگونگی شرکت هر یک از تیم‌ها متناسب با مذاکره مستقیم با آن‌ها تعیین و به آن‌ها اعلام خواهد شد.

هزینه شرکت در این رویداد 250 هزار تومان عنوان شده است و 40 تیم امکان حضور و ارائه فعالیت خود به داوران را خواهند داشت.

متقاضیان برای اطلاع بیشتر می توانند با شماره 09981271786 تماس حاصل کنند. گفتنی است برای منتخبین رویداد الکام پیچ، جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است که در روز های آینده به صورت دقیق‌تر اعلام خواهد شد.

الکامپ، نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که هر سال در تهران و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران زیر نظر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برگزار می‌شود. اگرچه با شیوع کرونا، برگزاری دوره‌های این نمایشگاه با اما و اگرهایی همراه شد اما قرار است جدیدترین دوره مردادماه امسال برگزار شود.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران چند روز پیش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نمایشگاه الکامپ با رعایت تمام شعائر مذهبی ایام محرم 10 تا 13 مرداد برگزار خواهد شد. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی