ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک
تکنولوژی

توییتر برای شکایت از ایلان ماسک شرکت خالق استراتژی «قرص سمی» را استخدام کرد

توییتر اعلام کرده بود که پس از فسخ قرارداد خرید این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، از او شکایت خواهد کرد. حالا توییتر از شرکت حقوقی Wachtell, Lipton, Rosen & Katz به عنوان وکیل خود ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

توییتر اعلام کرده بود که پس از فسخ قرارداد خرید این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، از او شکایت خواهد کرد. حالا توییتر از شرکت حقوقی Wachtell, Lipton, Rosen & Katz به عنوان وکیل خود برای نبردهای حقوقی علیه ماسک معرفی کرده؛ شرکتی که استراتژی «قرص سمی» را ابداع کرده است. این شبکه اجتماعی ابتدا با استفاده از این استراتژی قصد داشت تا از خریداری شدن توسط ثروتمندترین فرد جهان جلوگیری کند.

ایلان ماسک ابتدای این هفته پیشنهاد خرید توییتر را رسما پس گرفت تا «برت تیلور»، رئیس هیئت مدیره این شبکه اجتماعی اعلام کند که آن‌ها در دادگاه دلاور از ماسک شکایت می‌کنند. اکنون طبق گزارش بلومبرگ، توییتر شرکت «واکتل، لیپتون، روزن و کاتز» را برای این کار استخدام کرده تا به نوعی نشان دهد که تصمیمش برای شکایت از مدیرعامل تسلا کاملا جدی است.

ایلان ماسک

طبق گزارش‌ها، توییتر دو وکیل مهم این شرکت را استخدام کرده است: «ویلیام ساویت» که تاکنون در دادگاه دلاور نماینده شرکت‌هایی مانند Anthem و Sotheby’s علیه سرمایه‌گذاران بوده و دیگری «لئو استرین»، رئیس سابق دیوان عالی دلاور با 20 سال تجربه به عنوان قاضی در دادگاه‌های ایالتی.

واکنش ایلان ماسک به شکایت احتمالی توییتر

تنها چند ساعت پس از انتشار این اخبار، ایلان ماسک با انتشار میم (Meme) زیر در توییتر به این اخبار واکنش نشان داد. در این میم، ماسک یک بار دیگر اشاره کرده که توییتر در دادگاه نیز باید اطلاعات دقیق تعداد کاربران فیک را ارائه کند. همانطور که احتمالا بدانید دلیل اصلی بهم خوردن معامله بین ماسک و توییتر، میزان دقیق کاربران فیک این شبکه اجتماعی بود.

ایلان ماسک

در مقابل، گفته می‌شود که ماسک شرکت حقوقی Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan را استخدام کرده است. این شرکت قبلا به عنوان وکیل سامسونگ در شکایت اپل که ادعا می‌کرد دستگاه‌های گلکسی صرفا کپی‌برداری از آیفون هستند، از کره‌ای‌ها دفاع کرده بود. همچنین در پرونده‌هایی مانند شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار از ماسک، به عنوان وکیل ثروتمندترین فرد جهان فعالیت داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی