ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ
تکنولوژی

بلومبرگ: اپل واچ جان‌سخت احتمالا با برند «پرو» و قیمت 900 دلار از راه می‌رسد

در گزارش جدیدی ادعا شده مدل جدید و جان‌سخت اپل واچ سری 8 که شایعات مربوط به آن از مدت‌ها قبل شنیده می‌شود، ممکن است تحت عنوان نسخه «پرو» معرفی شود و اپل احتمالا مدل ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

در گزارش جدیدی ادعا شده مدل جدید و جان‌سخت اپل واچ سری 8 که شایعات مربوط به آن از مدت‌ها قبل شنیده می‌شود، ممکن است تحت عنوان نسخه «پرو» معرفی شود و اپل احتمالا مدل «Edition» را از این خانواده حذف خواهد کرد.

تاکنون در گزارش‌های قبلی ادعا شده که اپل در حال کار روی یک مدل جدید برای اپل واچ است که نمایشگر بزرگ‌تری دارد و استحکام قاب آن بیشتر است و به طور کلی برای ورزش‌های سخت و کاربران بسیار فعال در نظر گرفته شده. هرچند تاکنون از این نسخه تحت عنوان اپل واچ‌ «جان سخت» یاد شده است اما مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود توضیح می‌دهد که اپل آن را با نام اپل واچ پرو وارد بازار خواهد کرد.

اپل واچ

گورمن در گزارش خود یک بار دیگر اشاره می‌کند که این نسخه نمایشگر بزرگ‌تری دارد و در برابر شکستن مقاوم‌تر است. همچنین او درباره سایر ویژگی‌های این ساعت هوشمند به سیستم ردیابی پیاده‌روی و شنا تقویت شده، عمر باتری طولانی‌تر و استفاده از یک قاب محکم‌تر و مقاوم‌تر ساخته شده از مواد فلزی درجه یک و غیر آلومینیومی اشاره کرده است.

خبرنگار بلومبرگ در ادامه گزارش خود توضیح می‌دهد که با وجود مدل پرو، کوپرتینویی‌ها ممکن است مدل Edition را از لیست محصولات اپل واچ سری 8 خارج کنند. از نسخه Edition ساعت‌های اپل با پوشش‌های گران‌بها همیشه به عنوان بهترین گزینه موجود در این سری یاد شده است.

قیمت اپل واچ پرو

اپل واچ

گورمن همچنین اشاره می‌کند که اپل واچ پرو احتمالا از سنسور دمای بدن بهره می‌برد و همچنین به چیپ S8 مجهز می‌شود؛ تراشه‌ای که ظاهرا عملکردی مشابه چیپ اپل واچ سری 7 و 6 خواهد داشت. در مورد قیمت نیز گورمن ادعا می‌کند که اپل با وجود نمایشگر کمی بزرگ‌تر، سنسورهای جدید و استفاده از مواد با کیفیت‌تر، می‌تواند آن را با حداکثر قیمت 999 دلار وارد بازار کند، یعنی هم قیمت آیفون!

به گفته گورمن، حالت کم مصرف (Low Power Mode) همچنان برای اپل واچ‌ در حال توسعه است و تقریبا همزمان با انتشار عمومی watchOS 9 در اواخر سال جاری میلادی در دسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی