ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی محصولات جدید رد مجیک
تکنولوژی

رد مجیک نخستین مانیتور گیمینگ خود را به همراه ماوس و کیبورد جدید معرفی کرد

رد مجیک که برند جانبی و گیمینگ شرکت چینی نوبیا به شمار می‌رود، از نخستین مانیتور مخصوص بازی خود با نام رسمی «رد مجیک گیمینگ مانیتور» همراه با ماوس و کیبورد مکانیکی گیمینگ رونمایی کرد. ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

رد مجیک که برند جانبی و گیمینگ شرکت چینی نوبیا به شمار می‌رود، از نخستین مانیتور مخصوص بازی خود با نام رسمی «رد مجیک گیمینگ مانیتور» همراه با ماوس و کیبورد مکانیکی گیمینگ رونمایی کرد.

مشخصات مانیتور بازی رد مجیک

مانیتور معرفی شده توسط رد مجیک دارای یک پنل مینی LED با اندازه 27 اینچی، نرخ تازه‌سازی 160 هرتزی و وضوح تصویر 4K است. این محصول همچنین زاویه دید بزرگ 178 درجه را فراهم می‌کند و از ویژگی نمایش تصویر موج میلی‌متری بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

این ویژگی به نمایشگر اجازه می‌دهد تا ویدیو‌های 4K را به شکل بی‌سیم و بدون هیچ گونه افت کیفیت یا تاخیر نمایش دهد. محصول مذکور همچنین دارای گواهی استاندارد DisplayHDR 1000 نیز هست، بدین معنا که نمایشگر در کنار حداکثر روشنایی 1000 نیت، از پردازش تصویر 10 بیتی هم پشتیبانی می‌کند.

معرفی محصولات جدید رد مجیک

گفتنی است رد مجیک قصد دارد این مانیتور را در دو نسخه عرضه کند، نسخه اول همین نمایشگر 4K است و گزینه دوم نیز دارای ابعاد مشابهی است اما وضوح تصویر آن 2K، نرخ تازه‌سازی آن 240 هرتز و حداکثر روشنایی آن نیز 400 نیت خواهد بود. لازم به ذکر است گزینه دوم فاقد نور پس‌زمینه مینی LED خواهد بود.

ماوس و کیبورد گیمینگ رد مجیک

ماوس معرفی شده توسط این برند یک محصول بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی است که دقت آن 50 به 26000 نقطه در اینچ است. این ماوس همچنین از حسگر PAW3395 پیکس‌آرت و میکرو سوئیچ «کایهو GM 8.0 بلک مامبا» بهره می‌برد که مورد دوم عمر محصول را به 80 میلیون کلیک می‌رساند.

در سوی دیگر نیز کیبورد گیمینگ این برند قرار دارد که از شخصی‌سازی کامل پشتیبانی می‌کند و کلید‌های آن نیز مطابق نیازهای کاربر به آسانی قابل تغییر هستند. همینطور عنوان شده که کیبورد مذکور دارای سیستم تعامل با نمایشگر و کنترل‌های هوشمند نیز هست.

در پایان لازم به ذکر است که هنوز اطلاعاتی از تاریخ عرضه یا قیمت این محصولات در دست نیست اما به گفته نوبیا، نمایشگر و لوازم جانبی مذکور از ماه سپتامبر در بازار چین برای خرید موجود خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی