ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
تکنولوژی

واتس‌اپ روی قابلیت مخفی کردن استاتوس برای کاربران اندرویدی کار می‌کند

همانطور که هفته‌ها قبل اعلام شده بود، واتس‌اپ در حال کار روی قابلیت مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن (status) کاربران است و اکنون در جدیدترین نسخه بتا اندروید واتس‌اپ، این قابلیت در حال آزمایش است. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

همانطور که هفته‌ها قبل اعلام شده بود، واتس‌اپ در حال کار روی قابلیت مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن (status) کاربران است و اکنون در جدیدترین نسخه بتا اندروید واتس‌اپ، این قابلیت در حال آزمایش است.

همانطور که وب‌سایت WABetaInfo توضیح می‌دهد، در نسخه 2.22.16.12 بتا اپلیکیشن واتس‌اپ برای اندروید، گزینه جدید برای تنظیمات حریم خصوصی کاربران وجود دارد. طبق این گزارش، در بخش حریم خصوصی (Privacy) تنظیمات این نسخه بتا، گزینه جدیدی اضافه شده که با وجود آن، می‌توان افراد خاصی را انتخاب کرد تا زمان آنلاین بودن شما، فقط به آن‌ها نمایش داده شود.

واتس‌اپ

تنظیمات جدید برای وضعیت آنلاین بودن واتس‌اپ

همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، این گزینه جدید به‌طور مستقیم با تنظیمات «آخرین بازدید» (Last Seen) در ارتباط است، به این معنا که تنها دو گزینه «تمام کاربران» (Everyone) و «همانند آخرین بازدید» (Same as Last Seen) در آن وجود دارد. بنابراین اگر برای نمایش آخرین بازدید، لیست از مخاطبان خود را انتخاب کرده باشید، با انتخاب گزینه «همانند آخرین بازدید» می‌توانید نمایش وضعیت آنلاین بودن خود را نیز بر همان اساس تنظیم کنید.

به عنوان مثال، زمانی که گزینه‌های «هیچ‌کس» (Nobody) یا «مخاطبین من به جز...» (My contacts except...) را درباره آخرین بازدید خود انتخاب کرده باشد، اگر گزینه Same as Last Seen را برای وضعیت آنلاین بودن انتخاب کنید، فقط همان دسته از کاربران می‌توانند از آنلاین بودن شما خبردار شوند.

از آنجایی که این ویژگی همچنان در دست توسعه قرار دارد، هنوز مشخص نیست چه‌زمانی تمام کاربران به این گزینه حریم خصوصی جدید دسترسی پیدا می‌کنند. با این حال، می‌توان انتظار داشت که در آینده، اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

اپلیکیشن پیام‌رسان متعلق به شرکت متا، همچنین روز گذشته سرانجام از قابلیت مهم انتقال چت‌های بین اندروید و iOS برای تمام کاربران رونمایی کرده بود. علاوه بر این، پشتیبانی از واتس‌اپ هفته گذشته به عینک هوشمند Ray-Ban Stories متا نیز اضافه شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی