ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 شیائومی به‌زودی معرفی می‌شود

گوگل چند ماه پیش اندروید 13 را معرفی کرد و تا به امروز چندین نسخه بتا از این سیستم عامل منتشر شده، اما هنوز نسخه نهایی‌اش در اختیار کاربران قرار نگرفته و احتمالا این اتفاق ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

گوگل چند ماه پیش اندروید 13 را معرفی کرد و تا به امروز چندین نسخه بتا از این سیستم عامل منتشر شده، اما هنوز نسخه نهایی‌اش در اختیار کاربران قرار نگرفته و احتمالا این اتفاق ماه آینده میلادی رخ می‌دهد. حالا به نظر می‌رسد شیائومی هم می‌خواهد در همین بازه زمانی یعنی ماه آگوست (مرداد ماه) از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 رونمایی کند.

طبق گزارشی جدید، نام این رابط کاربری در کدبیس مشاهده شده که البته وجود گوشی‌های سری شیائومی 13 را هم تایید می‌کند. در حقیقت اسم رمز nuwa که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، به شیائومی 13 اشاره دارد که از تجهیز آن به MIUI 14 خبر می‌دهد.

تاریخ احتمالی معرفی رابط کاربری MIUI 14

با توجه به ظاهر شدن نام MIUI 14 در کدبیس، انتظار می‌رود شیائومی به‌زودی از آن رونمایی کند. در حقیقت به نظر می‌رسد چینی‌ها در ماه آینده میلادی یا شاید بطور دقیق‌تر در تاریخ 16 آگوست (25 مردادماه) از این رابط کاربری رونمایی کنند.

همچنین احتمالا در ماه نوامبر (آبان-آذر) همزمان با رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی 13، شاهد انتشار نسخه نهایی رابط کاربری MIUI 14 برای کاربران باشیم، چرا که پرچمدارهای آینده با این رابط کاربری روانه بازار خواهند شد. با توجه به اینکه سری شیائومی 12 در دسامبر 2021 با MIUI 13 معرفی شد، استفاده از رابط کاربری جدید شیائومی در نسل بعدی پرچمدارهایش منطقی به نظر می‌رسد.

گزارش اخیر همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که با انتشار MIUI 14، شیائومی به پشتیبانی نرم افزاری‌اش از سری می 10 پایان می‌دهد؛ درست مانند رویکردی که با معرفی MIUI 13 برای سری می 9 دیدیم.

در نهایت باید گفت که نمی‌توان بطور کامل به شایعه اخیر اعتماد کرد و شاید MIUI 14 دیرتر معرفی شود و یا حتی شیائومی به پشتیبانی نرم افزاری از می 10 پایان ندهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی