ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کامیون‌ برقی خودران اینراید
خودرو

مجوز تردد کامیون‌ برقی خودران اینراید در جاده‌های آمریکا صادر شد

شرکت باربری اینراید که در زمینه تولید انواع کامیون‌ برقی خودران تخصص دارد، مجوز تردد کامیون‌های خود در جاده‌های آمریکا را از اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی برای دریافت کرد. در ابتدا نسخه‌های کامیون‌ برقی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

شرکت باربری اینراید که در زمینه تولید انواع کامیون‌ برقی خودران تخصص دارد، مجوز تردد کامیون‌های خود در جاده‌های آمریکا را از اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی برای دریافت کرد. در ابتدا نسخه‌های کامیون‌ برقی خودران اینراید توسط یک راننده به صورت کنترل از راه‌ دور هدایت می‌شوند.

شرکت باربری اینراید در سال ۲۰۱۶ در سوئد تاسیس‌ شد. تخصص این شرکت تولید کامیون‌ها و تریلرهای تجاری برقی کلاس 8 است که برخی از آن‌ها قابلیت رانندگی خودکار دارند.

اینراید پاد یک کامیون تمام برقی بدون هیچ فضایی برای راننده در کابین است که آزمایش آن در جاده‌های عمومی سوئد در سال ۲۰۱۹ آغاز شد. نوامبر گذشته، اینراید ورود خود به بازار آمریکا را اعلام کرد، که شامل برنامه‌هایی برای تأسیس یک دفتر مرکزی جدید در نیویورک بود. علاوه بر این، اینراید قبلاً نیز تمایل خود برای عرضه کامیون‌های برقی و خودران پاد در ایالات متحده را اعلام کرده بود. 

کامیون‌ برقی خودران اینراید

در ماه مارس گذشته، اینراید اولین اپراتور پاد از راه دور خود را معرفی کرد و عصر جدیدی را برای باربری برقی آغاز کرد. پس از آن، این شرکت در حال آموزش اپراتورهای پاد از راه دور در تگزاس بوده است تا آن‌ها را برای هدایت کامیون‌های خودران خود در آمریکا آماده کند.

آغاز تست جاده‌ای کامیون‌ برقی خودران اینراید

اکنون اینراید چراغ ‌سبز اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی برای شروع آزمایش کامیون‌ برقی خودران اینراید در جاده‌های عمومی آمریکا را دریافت کرده ‌است. طبق گفته این شرکت، این اولین بار است که یک کامیون برقی خودران بدون راننده در کابین مجوز فعالیت در جاده‌های عمومی ایالات‌ متحده را کسب کرده ‌است.

نسخه‌های مختلف کامیون‌ برقی خودران اینراید در جاده‌های عمومی و دارای ترافیک ایالات ‌متحده تست خواهند شد تا در شرایط واقعی مورد آزمایش قرار بگیرند. این شامل عملیات روزانه مانند حمل و نقل کالا و هماهنگی با تیم‌ها در چندین انبار برای بارگیری و تخلیه بهینه بارها خواهد بود.

به منظور جایگزینی راننده داخل کامیون خودران، یک اپراتور پاد از راه دور آن را در تمام مدت زیر نظر خواهد داشت. آزمایش اینراید پاد در جاده‌های عمومی آمریکا از سه ماهه سوم سال 2022 آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی