ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک
کسب و کار

ایلان ماسک با رد اتهام رابطه با همسر هم‌بنیانگذار گوگل: دیروز با سرگی برین مهمانی بودیم

وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد که ایلان ماسک با همسر سرگی برین، هم‌بنیان‌گذار گوگل رابطه داشته، اما حالا ماسک این گزارش را رد کرده است.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

وال استریت ژورنال دیشب در گزارشی مدعی شد که ایلان ماسک با همسر سرگی برین، هم‌بنیان‌گذار گوگل رابطه داشته و همین اتفاق آغازگر طلاق آن‌ها شده است. حالا ماسک این گزارش را رد کرده و می‌گوید او مدت‌هاست که با هیچ کسی رابطه نداشته است.

گزارشی که اخیرا از سوی وال استریت ژورنال منتشر شد، می‌گوید ایلان ماسک در یک مقطع زمانی کوتاه با «نیکول شاناهان»، همسر سرگی برین رابطه داشته است. ثروتمندترین فرد جهان حالا در توییتی در واکنش به این خبر نوشته است: «این گزارش کاملا مهمل است. من و سرگی رفیقیم و دیشب در یک مهمانی کنار هم بودیم! من در طول سه سال فقط دو بار نیکول را دیده‌ام و در هر دو بار کلی آدم اطراف ما بودند. هیچ اتفاق رمانتیکی رخ نداد.»

مدیرعامل تسلا در ادامه در توییت دیگری نوشت که او مدت‌هاست با هیچ کسی رابطه نداشته است. ماسک همچنین افزود: «حمله به شخصیت من امسال به سطح جدیدی رسیده، اما همه این گزارش‌ها توخالی هستند. من ساعت‌های بسیار طولانی کار می‌کنم، بنابراین فرصتی برای این شیطنت‌ها نیست.»

ایلان ماسک

انتقاد ایلان ماسک از وال استریت ژورنال

ایلان ماسک با انتقاد از وال استریت ژورنال گفت این نشریه قرار بود استاندارد بالایی برای خبرنگاری داشته باشد، اما در حال حاضر شبیه یک روزنامه سطحی شده است: «وال استریت ژورنال باید خبرهایی بنویسد که برای خوانندگانش ارزشمند باشند و مبنای حقیقی محکم داشته باشند، نه این که شنیده‌های افراد تصادفی شخص ثالث را نقل کند.»

به گزارش وال استریت ژورنال، برین و شاناهان چند هفته بعد از آگاهی برین از این رابطه از یکدیگر طلاق گرفتند. منابع این مجله می‌گویند ایلان ماسک چند ماه پیش در یک مهمانی جلوی برین زانو زده، از او طلب بخشش کرده و هم‌بنیان‌گذار گوگل هم او را بخشیده است، اما این دو دیگر با هم رابطه دوستانه ندارند.

چند وقت پیش نیز در گزارشی ادعا شده بود که ماسک به یکی از کارمندان اسپیس ایکس پیشنهاد رابطه داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mmmm Mmmmm
    Mmmm Mmmmm | ۴ مرداد ۱۴۰۱

    پسر مثل پدر

مطالب پیشنهادی