ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آدام موسری با دفاع از تغییرات اینستاگرام: به تمرکز روی ویدیوها ادامه می‌دهیم

«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام با وجود انتقادها گفته این شبکه اجتماعی به تمرکز روی ویدیوها ادامه می‌دهد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

شبکه‌اجتماعی اینستاگرام در رقابت با تیک‌تاک (TikTok) تمرکز خود را روی محتواهای ویدیویی گذاشته که البته این امر بسیاری از کاربران از جمله افراد مشهور را ناراضی کرده است. حالا «آدام موسری»، رئیس این شبکه اجتماعی متعلق به متا توضیحاتی در این رابطه ارائه کرده است.

موسری در ویدیو کوتاهی که توسط توییتر به اشتراک گذاشت، گفت:

«باید صادق باشم. معتقدم که اینستاگرام با گذشت زمان، بیشتر و بیشتر ویدیو محور خواهد شد.»

البته اینستاگرام همچنان از عکس‌ها پشتیبانی خواهد کرد اما موسری توضیح می‌دهد که تغییر تمرکز آن‌ها روی ویدیو به دلیل رفتار کاربران برنامه‌ریزی شده است. در واقع، کاربران بسیار زیادی ویدیوها را تماشا می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند و به همین دلیل اینستاگرام تصمیم گرفته تا تمرکز خود را روی ویدیوها قرار دهد.

نارضایتی سلبریتی‌ها از اینستاگرام

اینستاگرام

موسری در حالی این ویدیو جدید را به اشتراک گذاشته که در طول چند روز گذشته بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد مشهور از تغییرات اینستاگرام و تلاش آن برای تبدیل شدن به تیک‌تاک ناراضی بوده‌اند. در همین رابطه تقاضا نامه‌ای در وب‌سایت change.org ایجاد شده که نزدیک به 180 هزار کاربر آن را امضا کرده‌اند.

رئیس اینستاگرام در ادامه ویدیو خود همچنین از افزایش «پست‌های توصیه شده» در فیدهای کاربران دفاع کرد. او معتقد است که آن‌ها «موثرترین و مهم‌ترین» راه‌ها برای تولیدکنندگان محتوا محسوب می‌شوند تا بتوانند مخاطبان خود را افزایش دهند. او همچنین گفت کاربران می‌توانند در صورت عدم علاقه، تمام توصیه‌ها را به مدت یک ماه متوقف کنند.

اینستاگرام در ماه‌های گذشته با سرعت بسیار زیادی متحول شده و ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران خود معرفی کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به قالب‌ها و ابزارهای جدیدی برای ساخت ویدیوهای Reels و همچنین نقشه جدیدی برای پیدا کردن کسب‌و‌کارهای اطراف اشاره کرد که می‌توان گفت اکثر آن‌ها برای جذب حساب‌های تجاری و رقابت با تیک‌تاک به این پلتفرم اضافه شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kiarash abbasi
    kiarash abbasi | ۵ مرداد ۱۴۰۱

    r.i.p instageram

مطالب پیشنهادی