ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام از قالب‌ها و ابزارهای جدید ساخت ویدیوهای Reels رونمایی کرد

شرکت متا به عنوان بخشی از استراتژی شبکه اجتماعی اینستاگرام خود برای رقابت بهتر با تیک‌تاک، ابزارها و قابلیت‌های جدیدی را برای ویدیوهای Reels این پلتفرم محبوب معرفی کرد که برای تولیدکنندگان محتوا می‌تواند جذاب باشد. برای شروع، اکنون ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۱

شرکت متا به عنوان بخشی از استراتژی شبکه اجتماعی اینستاگرام خود برای رقابت بهتر با تیک‌تاک، ابزارها و قابلیت‌های جدیدی را برای ویدیوهای Reels این پلتفرم محبوب معرفی کرد که برای تولیدکنندگان محتوا می‌تواند جذاب باشد.

برای شروع، اکنون کاربران اینستاگرام نه تنها از ویدیوها، بلکه از طریق عکس‌ها نیز می‌توانند ریمیکس (Remix) جدیدی ایجاد کنند و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، قالب‌های بیشتری برای ساخت ریمیکس اضافه شده که شامل یک صفحه سبز یا یک صفحه دوبخشی یا تصویر در تصویر برای نمایش واکنش‌ها می‌شود. به علاوه، می‌توانید ریمیکس خود را به انتهای ویدیو Reels اصلی متصل کنید.

اینستاگرام

علاوه بر این، متا الگوهایی را به کاربران خود ارائه کرده تا ایجاد ویدیوهای ریلز جدید با جلوه‌های صوتی و تصویری از پیش بارگذاری‌شده را آسان کند. در واقع، صداها از پیش وجود دارند و کاربران فقط باید عکس یا ویدیو خود را به آن‌ها اضافه کنند. مجموعه قالب‌های ارائه شده را می‌توان با انتخاب آیکون دوربین در برگه Reels مشاهده کرد.

استفاده از دوربین‌های عقب و جلو در اینستاگرام

اینستاگرام

ویژگی جدید دیگری که باعث می‌شود اینستاگرام به یک رقیب واقعی برای تیک‌تاک تبدیل شود، امکان ضبط همزمان با دوربین سلفی و دوربین عقب گوشی است (تصویر بالا). با توجه به اینکه در این روش از چهره کاربران نیز استفاده می‌شود، می‌توان گفت که برای ایجاد ویدیوهای واکنش بیشتر کاربرد دارد.

در همین رابطه، همچنین گفته شده بود که طی هفته‌های آینده تمام پست‌های ویدیویی کوتاه‌تر از 15 دقیقه اینستاگرام به صورت ریلز نمایش داده خواهند شد و تمام ویدیوها و Reelsهای کاربران در یک برگه نمایش داده می‌شوند.

هفته گذشته، ویژگی‌های جدیدی برای سازندگان محتوا اینستاگرام معرفی شده بود تا بتوانند از طریق محتواهای خود کسب درآمد کنند. یکی از این موارد، انتشار ریلز اختصاصی برای مشترکین بود که با وجود قابلیت‌های جدید، به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال تبدیل شدن به پلتفرم همه‌جانبه‌ای برای تولیدکنندگان محتوا ویدیویی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی