ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
تکنولوژی

واتس‌اپ روی پیش‌نمایش کامل لینک‌ها در استاتوس کار می‌کند

واتس‌اپ نسخه جدید بتا 2.22.17.8 اپلیکیشن خود را منتشر کرد و در آن شاهد یک تغییر قابل‌توجه جدید و در حال توسعه هستیم: نمایش پیش‌نمایش کامل لینک‌های به اشتراک‌گذاشته شده در استاتوس‌ها. همانطور که توسط ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۰

واتس‌اپ نسخه جدید بتا 2.22.17.8 اپلیکیشن خود را منتشر کرد و در آن شاهد یک تغییر قابل‌توجه جدید و در حال توسعه هستیم: نمایش پیش‌نمایش کامل لینک‌های به اشتراک‌گذاشته شده در استاتوس‌ها.

همانطور که توسط وب‌سایت WABetaInfo گزارش شده، واتس‌اپ در نسخه جدید بتا اپلیکیشن خود ویژگی جدیدی را برای استاتوس‌های کاربران اضافه کرده است. در حال حاضر، زمانی که لینکی را در استاتوس خود به اشتراک بگذارید، فقط متن ساده لینک نمایش داده می‌شود و با ضربه زدن روی آن، یک پیش‌نمایش کوچک نیز نشان داده می‌شود.

اما با وجود این ویژگی جدید که در نسخه بتا ارائه شده، یک کارت پیش‌نمایش کامل (مانند تصویر زیر) در استاتوس خود مشاهده خواهید کرد.

واتس‌اپ

هرچند این ویژگی جدید چندان قابل‌توجه محسوب نمی‌شود، اما وجود آن به‌صورت کلی خوب است، زیرا استاتوس‌های فعلی که در آن‌ها فقط متن لینک نمایش داده می‌شوند، از نظر بصری چندان عالی و جالب به نظر نمی‌رسند.

واتس‌اپ از مدت‌ها قبل در حال توسعه این ویژگی بوده و اکنون قبل از اینکه در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد، آن را برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا ارائه کرده است. بنابراین هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چه‌زمانی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین این تغییر به عنوان بخشی از تلاش گسترده سرویس پیام‌رسان متعلق به متا برای بهبود ویژگی استاتوس خود ارائه شده است. اخیرا همچنین گفته شده بود که واتس‌اپ در حال کار روی قابلیت اضافه کردن پیام صوتی به استاتوس کاربران خود است.

ویژگی استوری یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن اینستاگرام است و متا این قابلیت را تحت عنوان Status در دسترس کاربران سرویس پیام‌رسان واتس‌اپ قرار داده است. در حالی که این ویژگی ابتدا یک تغییر عجیب به نظر می‌رسید، اما با گذشت زمان به محبوبیت بیشتری دست پیدا کردند و گفته می‌شود که دو میلیارد کاربر فعال از آن استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی