ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

منصوری و جراحی لوکس‌ترین محصول مرسدس بنز؛ مایباخ 2023

چند هفته قبل بود که منصوری از یک پروژه جذاب مبتنی بر مرسدس مایباخ GLS پرده‌برداری کرد. حالا به فاصله کوتاهی، این تیونر پرآوزه جهان خودرو به سراغ مرسدس مایباخ S کلاس رفته و این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

چند هفته قبل بود که منصوری از یک پروژه جذاب مبتنی بر مرسدس مایباخ GLS پرده‌برداری کرد. حالا به فاصله کوتاهی، این تیونر پرآوزه جهان خودرو به سراغ مرسدس مایباخ S کلاس رفته و این سدان فوق لوکس را در هر دو نسخه S580 و S680 ارتقا داده است. با تغییرات اعمال شده و ظرافت‌هایی که منصوری به آن شهرت دارد، حالا لیموزین اشرافی اشتوتگارتی‌ها جذابیت دو چندانی پیدا کرده است.

منصوری مرسدس مایباخ S کلاس

به رسم دیرینه منصوری، در نمای بیرونی مرسدس مایباخ S کلاس هم به وفور از فیبر کربن استفاده شده؛ این ماده گران‌قیمت و سبک، در دماغه، ورودی‌های هوا، سقف، اسپویلر و دیفیوزر عقب و همچنین رکاب‌های جانبی به چشم می‌خورد. اما همانطور که از تصاویر مشخص است، منصوری در این پروژه عمدا به تغییرات جزئی بسنده کرده تا وقار و متانت خودرو که فاکتوری بنیادین در بین مدل‌های اشرافی است، حفظ شود.

منصوری تصمیم گرفته مرسدس مایباخ S کلاس را به رینگ‌های V.6 و FS.23 تجهیز کند. این رینگ‌ها بسیار براق بوده و در جلو 22 اینچی و در عقب 22 اینچی هستند. تایرها هم به ترتیب ابعادی برابر با 265/30 R22 و 305/25 R22 دارند.

منصوری مرسدس مایباخ S کلاس

در کنار ارتقای چهره، منصوری در بخش فنی نیز بازنگری‌هایی انجام داده است. این بازنگری‌ها عمدتا به ECU و سیستم اگزوز مربوط می‌شود. بد نیست اشاره کنیم سیستم اگزوز استاندارد با اگزوزی پیشرفته‌تر که چهار خروجی دارد، جایگزین شده است.

منصوری مرسدس مایباخ S کلاس

به واسطه این بازنگری‌ها خروجی موتور 4 لیتری V8 مرسدس مایباخ S580 به 600 اسب بخار قدرت و 820 نیوتن متر رسیده؛ این ارقام در مقایسه با حالت استاندارد به ترتیب 97 و 120 واحد بیشتر هستند. خروجی موتور 6 لیتری و V12 نسخه S680 هم با افزایش 108 و 100 واحدی برابر با 720 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور شده است.

منصوری می‌گوید مشتریان در رابطه با فضای داخلی با انتخاب‌های بسیار زیادی روبرو بوده و آزادی عمل فروانی دارند. آنها می‌توانند از بین طیف گسترده‌ای از انواع متریال جنس دلخواه خود را انتخاب کنند. برخی از این انتخاب‌ها عبارتند از تزئینات فیبرکربنی، پدال‌های آلومینیومی و روکش چرمی فرمان. ضمن اینکه در صورت سفارش مشتری لوگوهای اصلی با لوگوی منصوری جایگزین می‌شوند.

منصوری مرسدس مایباخ S کلاس

در رابطه با قیمت متاسفانه حرفی به میان نیامده، اما مطمئنا امضای منصوری پای این پروژه برای مشتری ارزان تمام نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی