ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هکرها تمام دارایی‌های شرکت کریپتو آمریکایی «نوماد» را سرقت کردند

هکرها با حمله به بریج نوماد (Nomad) رقمی در حدود 200 میلیون دلار دارایی دیجیتالی به سرقت بردند که حدود معادل کل موجودی شرکت است.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

به گزارش منابع آگاه، هکرها با حمله به بریج نوماد (Nomad) در آمریکا رقمی در حدود 200 میلیون دلار دارایی دیجیتالی به سرقت بردند که معادل تقریبا کل موجودی شرکت رمزنگاری نوماد است.

تیم توسعه‌دهنده نوماد با انتشار توییتی این حمله هکری را تایید و اضافه کرد به دنبال شناسایی آدرس‌های مربوط به این حمله است. در اثر این حمله هکری و به سرقت رفتن این رقم، تقریبا کل سرمایه این پروتکل از دست رفته است.

محققان بلاکچین می‌گویند این شرکت رمزنگاری آمریکایی با سرقت 200 میلیون دلاری مورد حمله هکرها قرار گرفته و دارایی های دیجیتال خود را از دست داده. این حمله هکری جدیدترین سرقت دارایی‌های دیجیتالی در سال جاری میلادی محسوب می شود.

سرقت حدود 200 میلیون دلاری دارایی دیجیتال

با توجه به گسترش نیاز به تبادل دارایی‌های دیجیتالی بین شبکه‌های مختلف، کاربران بسیاری از بریج برای مبادلات خود استفاده می‌کنند و همین مساله باعث شده که حملات هکری بریج‌ها نیز افزایش پیدا کند.

شرکت رمزنگاری آمریکایی نوماد با انتشار توییتی اعلام کرده از این حمله هکری اطلاع دارد و در حال تحقیق و بررسی موضوع است. هرچند این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات موضوع به اشتراک نگذاشته است.

شرکت تحلیل رمزارز PeckShield نیز در گزارشی اعلام کرده رقم 200 میلیون دلار به سرقت رفته شامل دارایی‌های دیجیتالی از جمله اتر و استیبل کوین USDC بوده است. البته برخی محققان بلاکچین می‌گویند رقم به سرقت رفته بیش از 150 میلیون دلار بوده است.

شرکت بریج رمزنگاری Nomad مستقر در سانفرانسیسکو هنوز به صورت رسمی اظهارنظری در رقم به سرقت رفته در این حمله هکری نکرده است. هر چند در حساب توییتری به این نکته اشاره شده که نوماد در تلاش است تا وجوه به سرقت رفته را بازیابی کرده و از هکرها پس بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی